Zeker. Ik heb vorig jaar mijn 80-jarige moeder er van weten te overtuigen dat die echt niet meer nodig zijn.
Overigens is de zoekfunctie een uitermate handig middel om giften snel te vinden.
(Ongetwijfeld ten overvloede): Je kan die afschriften exporteren in een CSV (Excel) bestand. Dan kan je eenvoudig sorteren en filteren. Ploegt makkelijker.Zita schreef: ↑30 dec 2023, 09:20Digitale afschriften uiteraard. Bestaan die dingen ook nog op papier?Ambtenaar schreef: ↑30 dec 2023, 08:11Waarom afschriften doornemen als je ook een digitale omgeving hebt? Afschriften kosten bovendien extra.Zita schreef: ↑29 dec 2023, 13:53 Twee jaar belastingaangifte voor twee personen voorbereiden. Ofwel: twee jaar bankafschriften voor twee personen doorploegen op zoek naar giften en onvergoede ziektekosten en ander interessants. Gelukkig shopt mijn moeder weinig. Over die andere persoon zwijg ik dan maar.![]()
Voorts de ziektekostenverzekering nog maar even onder de loep genomen en verrassend voordelig kunnen aanpassen.
En mocht ik afwisseling willen, dan staan er nog wat bakken met papieren om uit te zoeken.
Vanavond nog wat klusjes voor vrijwilligerswerk.
Dit is zo'n dag waarop ik het gaande houd met veel snaaien.
Ik deed mijn moeders bankzaken digitaal. Maar ze controleerde zelf de papieren afschriften. En dat kon ze goed.
Via inzicht kan je ook de categorie giften en zorgkosten bekijken. De kosten worden niet altijd goed toegewezen, dus de bankmutaties doorscrollen kan geen kwaad.
En maandag?Zeeuw schreef:Net met 13 mensen de laatste Oosterschelde dip van het jaar gedaan. Het water is warmer dan begin deze maand.
Klinkt goed? Wat knap dat je dit zelf doet. Ik doe het jou niet na. Misschien kan ik het ook wel, maar ben er nog nooit aan begonnen.Chrisje72 schreef: ↑03 jan 2024, 19:22 Onverwacht de hele dag verder kunnen gaan met de vloer van mijn dochters nieuwe studio. Toen mijn baas om 9.30 hoorde dat het nog niet af was gaf hij me de hele dag vrij(terwijl ik maar een halve dag hoefde in te boeken want 'je hebt al gewerkt vandaag' . Ik was om 9.00 begonnen)
Zo blij met mijn baas!
Bijna alles klaar, nog een half rijtje langs het keukenblok en nog 2.5 rijtje in het woongedeelte. Duurt wel langer want dit wordt veel meten en zagen.
Lief hoor! Handig als je dan kunt helpen. Mijn broer krijgt deze week de sleutels, en zal binnenkort ook verhuizen. Maar ja, hij moet alles zelf regelen en doen bij gebrek aan mensen die hem nog kunnen helpen.