Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Een stapel mooie boeken uit de kast van mijn vader die opruiming houdt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- sweelinck 25
Een nieuwe kamer!!
Ik heb geruild met me broertje, nu kan ik me bureau weer kwijt. En eindelijk 2 boekenplanken in me kamer. Kan ik eens wat kwijt. En oma weer blij, die is van mijn boeken af. Krijgt ze weer wat ruimte.
Ik heb geruild met me broertje, nu kan ik me bureau weer kwijt. En eindelijk 2 boekenplanken in me kamer. Kan ik eens wat kwijt. En oma weer blij, die is van mijn boeken af. Krijgt ze weer wat ruimte.
Wat heeft iemand die nog niet getrouwd is daar nu aanLassie schreef:een 2 persoonbed.

Gijzzzzzzzzzzzzzz!Gijs83 schreef:Wat heeft iemand die nog niet getrouwd is daar nu aanLassie schreef:een 2 persoonbed.Of gaat dit bed nog even in de opslag

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
alsjeblieft Gijs, als jij trouwt verwachten we dat je aan het eind van de middag, net na de trouwdienst op een bed uitgaat oké? En dan hoop je dat er familie is die zo vriendelijk is in je huis te gaan zitten tot het geleverd is, hopen dat ze tijd hebben om je die dag ook nog even te komen feliciteren.......Hendrikus schreef:Gijzzzzzzzzzzzzzz!Gijs83 schreef:Wat heeft iemand die nog niet getrouwd is daar nu aanLassie schreef:een 2 persoonbed.Of gaat dit bed nog even in de opslag
(je kunt ook gewoon proberen iets beter na te denken voor je iets post)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier... 

kijk dit bedoel ik nou in het wist je dat topic......heerlijk soms pis ik gewoon in m'n broek van het lachen die onnozele postings (soms). Geweldig.....

- MarthaMartha
en ik had me nog wel zóóóóó voorgenomen om op bepaalde dingen niet meer te reageren....Mister schreef:@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier...

MarthaMartha schreef:en ik had me nog wel zóóóóó voorgenomen om op bepaalde dingen niet meer te reageren....Mister schreef:@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier...
jij???
gaat jouw dat ooit nog eens lukken dan?
- MarthaMartha
waarschijnlijk nietLassie schreef:MarthaMartha schreef:en ik had me nog wel zóóóóó voorgenomen om op bepaalde dingen niet meer te reageren....Mister schreef:@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier...
jij???
gaat jouw dat ooit nog eens lukken dan?

- Wilma van den Berg
fluitje schreef:Een stapel mooie boeken uit de kast van mijn vader die opruiming houdt.
Nog meer in de aanbieding?

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
MarthaMartha schreef:en ik had me nog wel zóóóóó voorgenomen om op bepaalde dingen niet meer te reageren....Mister schreef:@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier...

- Wilma van den Berg
Mister schreef:@ MarthaMartha: leuk dat je weer terug ben, ik lig weer in een deuk hier...
wauw, heerlijk.Lassie schreef:een 2 persoonbed.
is superbelangrijk joh, dat je aan je rust komt!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....