jeps klopt.Zita schreef:Suikerfeest vandaag, toch?Lassie schreef:Heel veel jonge jongetjes in pakken die aan het buiten spelen zijn.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
De overbuurman die een schotel op z'n schuur aan het bouwen is. 

- MarthaMartha
de zon 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Er staat al een tijdje een rijtuig met rode en witte ballonen voor mijn raam, bespannen met een zwart paard en twee zwart/wit gekostumeerde bestuurders... plus een grote belangstellende schare van kinderen en ouderen...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Leuk, vast voor een bruidspaar?-DIA- schreef:Er staat al een tijdje een rijtuig met rode en witte ballonen voor mijn raam, bespannen met een zwart paard en twee zwart/wit gekostumeerde bestuurders... plus een grote belangstellende schare van kinderen en ouderen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Na geruime tijd is het rijtuig weggereden met alleen de 2 gekostumeerde mensen.henriët schreef:Leuk, vast voor een bruidspaar?-DIA- schreef:Er staat al een tijdje een rijtuig met rode en witte ballonen voor mijn raam, bespannen met een zwart paard en twee zwart/wit gekostumeerde bestuurders... plus een grote belangstellende schare van kinderen en ouderen...
Wel een mooi gezicht.
Er waren wel twee huwelijksbevestigingen, als eerste hoorde ik een dienst
waarin ds. D. de Wit nog eens voorging, direct daarop aansluitend begon
ds. A. Schreuder met een dienst... Toch lijkt me het rijtuig los te staan van
deze huwelijksbevesigingen...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De bomen die heen en weer gaan.
Een grijze lucht.
Vogels die tegen de wind in proberen te vliegen.
Een grijze lucht.
Vogels die tegen de wind in proberen te vliegen.
Zwaluwen. Heel veel zwaluwen. Onlangs telde ik er in de schuur al dertien, terwijl er buiten ook nog het een en ander fladderde.
Heel veel regendruppels.
- Oude-Waarheid
Als ik hier zwaluwen zie moet ik altijd aan Psalm 84 denken!!!Zita schreef:Zwaluwen. Heel veel zwaluwen. Onlangs telde ik er in de schuur al dertien, terwijl er buiten ook nog het een en ander fladderde.
door de regen door zie ik wat huizen staan en auto's rijden..
ah jammer dat t nog regent daar joh, troost je, na regen komt zonneschijn.Droelie schreef:door de regen door zie ik wat huizen staan en auto's rijden..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja gelukkig wel.. Nog 2 dagen wachten zegt men... Dan wordt het weer beterhenriët schreef:ah jammer dat t nog regent daar joh, troost je, na regen komt zonneschijn.Droelie schreef:door de regen door zie ik wat huizen staan en auto's rijden..

Het is hier nu net opgehouden met zachtjes regenen.......................... het plenst!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een heldere regenboog aan het firmament!!! Tegen de achtergrond: donkere wolken...