Waar denk je op dit moment aan? [3]

-DIA-

Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef:Aan een kuur van 6 weken.... Als er dan geen verbetering optreed zal ik een inwendig maagonderzoek moeten ondergaan.
Antibiotica tegen de beruchte maagbacterie, heliobacter pylori?
Nee dat niet. Ik heb eerst al Omezaprol gehad, wat helemaal niets hielp.
Nu krijg ik iets zwaardere medicijnen, en ik kreeg de indruk dat de dokter nogal bezorgd overkwam.
Zoals bekend bij verschillenden hier heb ik kwaadaardige kanker gehad aan de dikke darm .
Nu wil de dokter ook uitsluiten of er mogelijk iets in de maag zou kunnen zijn. De dokter heeft niet
het woord kanker genoemd, maar ik kon wel merken dat hij daaraan dacht. Hopelijk zal ik me
hierin vergissen.
Zwaarder? Omeprazol is een maagbeschermer, maagzuurremmer. Wat kun je dan nog "zwaarder" krijgen?
Als dokter daar serieus aan denkt, moet hij je doorsturen en je niet 6 weken laten aanmodderen.
Sterkte!
In ieder geval iets anders want Omezaprol werkt niet. Hij heeft al gezegd, als het na 6 weken niet over is, dat ik
een inwendig onderzoek moet ondergaan.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Martijn

Bericht door Martijn »

-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef:Nee dat niet. Ik heb eerst al Omezaprol gehad, wat helemaal niets hielp.
Nu krijg ik iets zwaardere medicijnen, en ik kreeg de indruk dat de dokter nogal bezorgd overkwam.
Zoals bekend bij verschillenden hier heb ik kwaadaardige kanker gehad aan de dikke darm .
Nu wil de dokter ook uitsluiten of er mogelijk iets in de maag zou kunnen zijn. De dokter heeft niet
het woord kanker genoemd, maar ik kon wel merken dat hij daaraan dacht. Hopelijk zal ik me
hierin vergissen.
Zwaarder? Omeprazol is een maagbeschermer, maagzuurremmer. Wat kun je dan nog "zwaarder" krijgen?
Als dokter daar serieus aan denkt, moet hij je doorsturen en je niet 6 weken laten aanmodderen.
Sterkte!
In ieder geval iets anders want Omezaprol werkt niet. Hij heeft al gezegd, als het na 6 weken niet over is, dat ik
Sterkte DIA. Ik hoop dat het mee mag vallen voor je.
Sheba
Inactief

Bericht door Sheba »

Aan het prachtige weer nu bij ons buiten. Strak blauwe lucht, stralende zon, narcissen die volop staan te bloeien in de tuin....
De lente!
Lassie

Bericht door Lassie »

Sheba schreef:Aan het prachtige weer nu bij ons buiten. Strak blauwe lucht, stralende zon, narcissen die volop staan te bloeien in de tuin....
De lente!
Hier dikke mist en koud. ;)
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef: Zwaarder? Omeprazol is een maagbeschermer, maagzuurremmer. Wat kun je dan nog "zwaarder" krijgen?
Sterkte!
een inwendig onderzoek moet ondergaan.[/quote]

Dan zou het nog een hogere dosering Nexium kunnen zijn, dat wordt vaak in het ziekenhuis gegeven per infuus.
Ik vind 6 weken ook best lang. Hij had ook kunnen zeggen: maak over 14 dagen nog eens een afspraak en dan kijken we of dit middel iets doet.
Wat doet dit middel dan volgens hem? Heb je geen uitleg gekregen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Sheba
Inactief

Bericht door Sheba »

Lassie schreef:
Sheba schreef:Aan het prachtige weer nu bij ons buiten. Strak blauwe lucht, stralende zon, narcissen die volop staan te bloeien in de tuin....
De lente!
Achter de wolken schijnt de zon :super
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef: In ieder geval iets anders want Omezaprol werkt niet. Hij heeft al gezegd, als het na 6 weken niet over is, dat ik
Dan zou het nog een hogere dosering Nexium kunnen zijn, dat wordt vaak in het ziekenhuis gegeven per infuus.
Ik vind 6 weken ook best lang. Hij had ook kunnen zeggen: maak over 14 dagen nog eens een afspraak en dan kijken we of dit middel iets doet.

Even (als uitzondering) nog een antwoordje omdat ik hier wel niet over aangevochten zal worden naar verwachting en hoop.
Het betreft een ander middel, hier in Wikipedia:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lansoprazol
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Mara

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef: In ieder geval iets anders want Omezaprol werkt niet. Hij heeft al gezegd, als het na 6 weken niet over is, dat ik

Even (als uitzondering) nog een antwoordje omdat ik hier wel niet over aangevochten zal worden naar verwachting en hoop.
Het betreft een ander middel, hier in Wikipedia:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lansoprazol
O ja.
Dat is idd een ander middel. Ik hoop dat dit middel wel werkzaam is bij je. Sterkte!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Desiree

Bericht door Desiree »

Fantastisch, van harte gegund.
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.

Matthew Henry

Lassie

Bericht door Lassie »

Sheba schreef:
Lassie schreef:
De lente!
Achter de wolken schijnt de zon :super
Vanmiddag kwam de zon er toch nog door. Heerlijk op de fiets naar het dorp geweest.
Orchidee

Re: RE: Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]

Bericht door Orchidee »

Desiree schreef:Fantastisch, van harte gegund.
Afbeelding tegen wie of wat heb je het nu @Desiree?Afbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Martijn

Bericht door Martijn »

Lassie schreef:
De lente!
Het was allebei vandaag. Ik reed om 13.30 weg uit Amsterdam met 3 à 4 graden en mist, anderhalf uur later had ik in het zuiden 10 graden meer op de teller en volle zon.
Martijn

Bericht door Martijn »

Aan de lezing waar ik vanavond naar toe ben geweest. Onderwerp was: Zekerheid van het geloof.
Lassie

Bericht door Lassie »

Aan alles wat er op dit moment in mijn leven speelt.
Verward, pijn en verdriet. Onzekerheid hoe verder.
Gesloten