Ik ben vooral vereerd. Bij al de doden in de loopgraven en de brandende wereld is Wim Anker nog steeds de nr. 1 in de gedachten van Job.Job schreef: ↑31 mar 2025, 08:04Het is te leip voor woorden.J.C. Philpot schreef: ↑31 mar 2025, 07:47 Waarom zou dat een 1 april grap zijn? Het is een feit dat wat deze personen doen, haaks staat op haar beleid.
En echt hoor, ik ben rechts georiënteerd. Maar door dit soort maf geklap kunnen we alle hoop op een fatsoenlijk rechts kabinet in de toekomst wel opzij zetten. Maar zoals ik al van iemand las: de peilingen worden slechter, de PVV heeft geen antwoorden op actuele zorgen op wereldschaal dus moeten ze blijkbaar iets, hetzij als grap, hetzij serieus bedoeld.
De wereld staat in brand. Er sterven mensen in loopgraven, nu. Ik erger me eraan dat ik er aandacht aan besteed. Maar het moest er even uit. Ben benieuwd wat Wim Anker komt zeggen om dit grapje te verdedigen.
Als persoon zeg ik: Dank daarvoor. Een lintje waard. (Al denkt Job dat een lintje vooral als lontje is bedoeld).
En tegelijk onnoemelijk triest.