Nee. Niks ervan. Te laat. Nu al 3003. Dan telt het niet meer.Luther schreef:... dit mijn 3000e posting is.
... ik nu heel graag heel veel felicitatie-PB's ontvang.![]()
Nou ja, vooruit dan: gefeliciteerd!
Nee. Niks ervan. Te laat. Nu al 3003. Dan telt het niet meer.Luther schreef:... dit mijn 3000e posting is.
Marco schreef:Nee. Niks ervan. Te laat. Nu al 3003. Dan telt het niet meer.Luther schreef:... dit mijn 3000e posting is.
wordt je per 500 of 1000 postings ouder Luther?Luther schreef:Marco schreef:Nee. Niks ervan. Te laat. Nu al 3003. Dan telt het niet meer.Luther schreef:... dit mijn 3000e posting is.
Ik je natuuuuurlijk heeel graag feliciteer!Luther schreef:... dit mijn 3000e posting is.
Wat moet je met 500 berichten in je inbox????JolandaOudshoorn schreef:mijn inbox alweer vol zit met berichten die ik eigenlijk niet weg wil doen?? Kan hij niet vergroot worden naar 500 berichten??
dat had ik van de week ook alJolandaOudshoorn schreef:mijn inbox alweer vol zit met berichten die ik eigenlijk niet weg wil doen?? Kan hij niet vergroot worden naar 500 berichten??
Lief zegAnder schreef:mijn avatar is bijgewerkt?
Schattig!Ander schreef:mijn avatar is bijgewerkt?
Op vakantie?Kislev schreef:...... Ik vlak bij Rens in Moddegat ben. Relatief dan want ik zit nu tussen Lauwersoog en Schiermonnikoog in. Moddergat is niet erg ver weg.
Ik snap niet dat iemand zoiets als avatar neemt. Je hebt steeds het gevoel dat er een kleuter aan het woord is.Ander schreef:mijn avatar is bijgewerkt?
hahahahaharefo schreef:Ik snap niet dat iemand zoiets als avatar neemt. Je hebt steeds het gevoel dat er een kleuter aan het woord is.Ander schreef:mijn avatar is bijgewerkt?
Het zijn ook geen personen die voldoen aan de avatarregels.
Maar een foto van Steenblok is nog minder.