Het is eigenlijk wat ik eerder ook al zei: Harris heeft zich totaal niet goed geprofileerd, niemand wist nu echt wat ze van plan was, mocht ze aan de macht komen. Trump heeft de aandacht compleet opgeëist. De hele verkiezingen gingen alleen maar om Trump. De Democraten hebben een belabberde campagne gevoerd.MGG schreef: ↑06 nov 2024, 06:46Deels te verklaren omdat sommige grote steden nog niet klaar zijn met tellen. Ik verwacht dat geen staat meer van kant wisselt en Trump dus overduidelijk wint. Ik ben vooral benieuwd naar de uitslag van Nevada. Het gaat geen verschil maken, maar in de peilingen was het in die staat heel close.HersteldHervormd schreef: ↑06 nov 2024, 06:17Het verbaasd mij vooral dat hij dik voor ligt in de staten rondom the great lakes.MGG schreef: ↑06 nov 2024, 05:15 In Florida blijft de strenge abortuswetgeving van kracht. Het lijkt erop dat Trump overtuigend gaat winnen. Ook in het senaat en congres staan de republikeinen op en kleine winst. Het lijkt erop dat zij in de peilingen weer onderschat zijn.
Een kwatier later is het duidelijk. Wederom is Trump onderschat. In tegenstelling tot de recente peilingen wint Trump duidelijk. Ook andere republikeinse kandidaten doen beter dan verwacht. Het is natuurlijk de definitieve uitslagen afwachten, maar in mijn ogen kan het niet meer misgaan. De democraten hebben nog hoop, maar vergelijk de cijfers met peilingen en de vorige verkiezingen en Trump 2024 is zo goed als zeker.
Hij staat er echt goed voor hoor.
Update. Volgens de NOS is 3,4 procentpunt een nipte voorsprong. Het lijkt erop dat Nevada naar Trump gaat.
Ik ben overigens wel benieuwd of Trump woord gaat houden. Ik hoop dat de oorlog z.s.m. in Oekraïne beëindigd kan worden.