hee gaaf, t is dus gelukt met de broek!!!!albion schreef:Voor Jan gekocht:
2 paar schoenen (witte (voor 't zeilen en zo en zwarte)
2 paar korte broeken (witte + legergroen)
1 lange witte broek (voor het zeilen uiteraard)
1 witte t-shirt
1 witte trui
1 witte riem
Hijzelf kocht in een sportzaak:
nog een paar witte schoenen
een zwembroek
het gebeurt maar 2x per jaar dat we samen gaan winkelen, want hij houdt er niet van.
(winter en zomer kleren/schoenen)
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
jazekers, en het was erg gezellig op d'n diekhenriët schreef:hee gaaf, t is dus gelukt met de broek!!!!albion schreef:Voor Jan gekocht:
1 witte t-shirt
1 witte trui
1 witte riem
een zwembroek
het gebeurt maar 2x per jaar dat we samen gaan winkelen, want hij houdt er niet van.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik doe het ook alleen als ik het zeker weet! En stel dat de naam vaker voor gaat komen, dan bezorg ik hem toch maar in vervolg.albion schreef:dus volgens jou moet ook de achternaam kloppen met het adres en huisnummer???Gijs83 schreef:albion schreef:
Je moet het natuurlijk wel een beetje goed doen! Niemand heeft toch wat aan een brief die niet voor hem bestemd is. Dan kan ik die brief toch beter gelijk zelf weer meenemen!
Vind ik niet altijd opgaan. Stel, ze hebben daar voor onbepaalde tijd iemand in huis en
deze persoon krijgt post. Dat wordt daar dan niet bezorgd. Vind ik best wel een kwalijke zaak.
Er is ook 1 adres in mijn wijk, waar bovenstaand voorbbeld inderdaad voor opgaat, maar dat had ik gelijk wel door. Het is vaak ook wel te zien van wat voor organisatie de post komt. Als van één of ander loterij is of een klantenbestand van een bepaalde winkel, daar zitten daar nog wel eens fouten in.
Op Flakkee zeker?albion schreef:jazekers, en het was erg gezellig op d'n diekhenriët schreef:hee gaaf, t is dus gelukt met de broek!!!!albion schreef:Voor Jan gekocht:
1 witte t-shirt
1 witte trui
1 witte riem
een zwembroek

Zoiets weet ik dan heus wel. In mijn komt dat ook nogal eens voor, dat 2 dezelfde achternamen naast elkaar wonen. Er zit wel 1 behoorlijk lastig geval tussen. Er zijn mensen binnen dezelfde straat verhuist en nu zijn ze naast mensen met dezelfde achternaam komen te wonen. Vervolgens verhuist een broer van de 1e van man naar hun oude adres. Dus die heeft ook dezelfde achternaam en nu komt het... ook nog eens dezelfde voorletters. (om het nog ingewikkelder te maken). Dus ja die broers moeten wel brieven elkaar inzien om te concluderen voor wie het nou is. (Lekker he zo'n geval).Afgewezen schreef:Ja, want ik heb dezelfde achternaam als mijn buurvrouw.JolandaOudshoorn schreef:Ik denk dat het beter is om puur alleen op adres te controleren, Gijs. Voordat je heel wat boze gezichten krijgt!
En toch zou ik het niet leuk vinden als onze postbode op z'n gemak ging bekijken welke post ik allemaal kreegGijs83 schreef:Zoiets weet ik dan heus wel. In mijn komt dat ook nogal eens voor, dat 2 dezelfde achternamen naast elkaar wonen. Er zit wel 1 behoorlijk lastig geval tussen. Er zijn mensen binnen dezelfde straat verhuist en nu zijn ze naast mensen met dezelfde achternaam komen te wonen. Vervolgens verhuist een broer van de 1e van man naar hun oude adres. Dus die heeft ook dezelfde achternaam en nu komt het... ook nog eens dezelfde voorletters. (om het nog ingewikkelder te maken). Dus ja die broers moeten wel brieven elkaar inzien om te concluderen voor wie het nou is. (Lekker he zo'n geval).Afgewezen schreef:Ja, want ik heb dezelfde achternaam als mijn buurvrouw.JolandaOudshoorn schreef:Ik denk dat het beter is om puur alleen op adres te controleren, Gijs. Voordat je heel wat boze gezichten krijgt!

En wat doe je met de post waar de 'verkeerde' achternaam opstaat

Het is ingewikkeld geworden, dat post bezorgen in Rijssen.Gijs83 schreef:Zoiets weet ik dan heus wel. In mijn komt dat ook nogal eens voor, dat 2 dezelfde achternamen naast elkaar wonen. Er zit wel 1 behoorlijk lastig geval tussen. Er zijn mensen binnen dezelfde straat verhuist en nu zijn ze naast mensen met dezelfde achternaam komen te wonen. Vervolgens verhuist een broer van de 1e van man naar hun oude adres. Dus die heeft ook dezelfde achternaam en nu komt het... ook nog eens dezelfde voorletters. (om het nog ingewikkelder te maken). Dus ja die broers moeten wel brieven elkaar inzien om te concluderen voor wie het nou is. (Lekker he zo'n geval).Afgewezen schreef:Ja, want ik heb dezelfde achternaam als mijn buurvrouw.JolandaOudshoorn schreef:Ik denk dat het beter is om puur alleen op adres te controleren, Gijs. Voordat je heel wat boze gezichten krijgt!
2 paar schoenen en een afritsbare broek (niet voor mij)
1 pot eigen gemaakte aardbeien jam
1 grote knoflook
1 grote knoflook
Ok, dat zijn de ingredienten. Nu het recept s.v.p.Lassie schreef:2 paar schoenen en een afritsbare broek (niet voor mij)
1 grote knoflook
Nieuwe haring (wat istie goed van't jaar hè) en kibbeling: Heerlijk, maar op.....
Hoe raad je het zo! Ben je er ook bekend???Tiberius schreef:
Op Flakkee zeker?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wim schreef:Ok, dat zijn de ingredienten. Nu het recept s.v.p.Lassie schreef:2 paar schoenen en een afritsbare broek (niet voor mij)
1 grote knoflook

~~Soli Deo Gloria~~
- Wilma van den Berg
O.a gigantisch veel druiven (heerlijk!) en geweldige mooie momenten en gesprekken met een oude heer uit het bejaardenhuis, waar ik gisteren een rit mee door het park heb gemaakt. Bijzonder!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- MarthaMartha
een schommel, klimrek, grote glijbaan, kleine glijbaan, trampoline.....
wat zullen alle kinderen ervan genieten!!!
(m'n buurman vroeg of er een kassa komt bij de poort...
)
(m'n buurman vroeg of er een kassa komt bij de poort...

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Wilma van den Berg
MarthaMartha schreef:een schommel, klimrek, grote glijbaan, kleine glijbaan, trampoline.....
(m'n buurman vroeg of er een kassa komt bij de poort...)

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!