Nou ik heb hier weinig over te vertellen. Ik heb niet op de advertentie geklikt....MarthaMartha schreef:vertel... mijn buik moet wat platter... maar dan ook alleen mijn buik als 't effe kan...wim schreef:7 tips voor een plat buikje. Dankzij Google.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
- MarthaMartha
jammer...wim schreef:Nou ik heb hier weinig over te vertellen. Ik heb niet op de advertentie geklikt....MarthaMartha schreef:vertel... mijn buik moet wat platter... maar dan ook alleen mijn buik als 't effe kan...wim schreef:7 tips voor een plat buikje. Dankzij Google.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nog steeds nietsOrchidee schreef:Aan mijn jongste broer en schoonzus...
Die verwachten hun 2e kindje...
Wat ieder moment geboren kan worden...
Spannend...

een van mijn familieleden 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Oeps...klinkt niet best...albion schreef:een van mijn familieleden

Aan mijn vrouwOrchidee schreef:Oeps...klinkt niet best...albion schreef:een van mijn familieleden

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
dat het weer bijna zondag is!
heerlijk!!
heerlijk!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
aan demo's verjaardag morgen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dan is ie op dezelfde dag jarig als CapriceMarthaMartha schreef:aan demo's verjaardag morgen...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En Marianne!!!henriët schreef:dan is ie op dezelfde dag jarig als CapriceMarthaMartha schreef:aan demo's verjaardag morgen...
gefelie!!!!!!!!jvdg schreef:En Marianne!!!henriët schreef:dan is ie op dezelfde dag jarig als CapriceMarthaMartha schreef:aan demo's verjaardag morgen...

aan wat er gebeurd is binnen onze kerkelijke gemeente. Best heftig allemaal.
tipje van de sluierLassie schreef:aan wat er gebeurd is binnen onze kerkelijke gemeente. Best heftig allemaal.

klinkt wel ernstig ja?!Lassie schreef:aan wat er gebeurd is binnen onze kerkelijke gemeente. Best heftig allemaal.
dat ik lekker naar bed ga