Ik moet het dan zonder pindasaus maken, iets anders verzinnen.
Heb jij een hint ?
Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
't Was maar een idee...Orchidee schreef:Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
Ja, hij zat een keer in een programma op de radio met Andries Knevel, en stond een poosje terug in de terdege. Mijn broer nodigt hem ook uit voor lessen bij maatschappijleer.Orchidee schreef:Hebben jullie hier al eens van gehoord?
Over Ex drugsbaron Joop Gottmers
Datum:11 december 2010, 19:30 t/m 23:30
Prijs:Gratis
Joop Gottmers (44) was Europees kampioen boksen en verdiende miljoenen aan handel in drugs. Toen hij voor de tweede keer uit de gevangenis kwam, had hij binnen een paar dagen alweer een kilo cocaïne op zak voor de verkoop. Nu is hij preventiewerker bij de stichting Voorkom, verslavingspreventie, en reist stad en land af om op scholen te vertellen over de gevaren van alcohol en drugs. 'Ik moet elke keer opnieuw de strijd aangaan met de kinderen', zegt hij. 'Soms is het gemakkelijk, maar meestal moet ik diep gaan om hun aandacht te pakken'. Gottmers weet wat het is om verslaafd te zijn. Hij begon rond zijn vijftiende met drugs te experimenteren en was later ook handelaar in allerlei verdovende middelen. Tevens maakte de agressieve Gottmers carrière als vechtsporter. Politieagent Meino Dam, die Joop van jongs af aan gekend heeft: 'Joop was een echt zware crimineel met een enorme uitstraling. Elke politieagent in Bergen op Zoom kende hem en was bang om door hem in elkaar geramd te...
.
Ik heb zijn boek gelezenhenriët schreef:Ja, hij zat een keer in een programma op de radio met Andries Knevel, en stond een poosje terug in de terdege. Mijn broer nodigt hem ook uit voor lessen bij maatschappijleer.Orchidee schreef:Hebben jullie hier al eens van gehoord?
Joop Gottmers (44) was Europees kampioen boksen en verdiende miljoenen aan handel in drugs. Toen hij voor de tweede keer uit de gevangenis kwam, had hij binnen een paar dagen alweer een kilo cocaïne op zak voor de verkoop. Nu is hij preventiewerker bij de stichting Voorkom, verslavingspreventie, en reist stad en land af om op scholen te vertellen over de gevaren van alcohol en drugs. 'Ik moet elke keer opnieuw de strijd aangaan met de kinderen', zegt hij. 'Soms is het gemakkelijk, maar meestal moet ik diep gaan om hun aandacht te pakken'. Gottmers weet wat het is om verslaafd te zijn. Hij begon rond zijn vijftiende met drugs te experimenteren en was later ook handelaar in allerlei verdovende middelen. Tevens maakte de agressieve Gottmers carrière als vechtsporter. Politieagent Meino Dam, die Joop van jongs af aan gekend heeft: 'Joop was een echt zware crimineel met een enorme uitstraling. Elke politieagent in Bergen op Zoom kende hem en was bang om door hem in elkaar geramd te...
.
Erg indrukwekkend zijn verhaal, en mooi als je hoort hoe hij nu het Evangelie keer op keer laat horen!
Dus de moeite waard?!helma schreef:Ik heb zijn boek gelezenhenriët schreef:Ja, hij zat een keer in een programma op de radio met Andries Knevel, en stond een poosje terug in de terdege. Mijn broer nodigt hem ook uit voor lessen bij maatschappijleer.Orchidee schreef:Hebben jullie hier al eens van gehoord?
.
Erg indrukwekkend zijn verhaal, en mooi als je hoort hoe hij nu het Evangelie keer op keer laat horen!
In januari hoopt hij voor Jijdaar te spreken
Absoluut, gaan!Orchidee schreef: Wijngaarden is hier nl niet zo heel ver vandaan.
Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
Dank je! Ik sluit mijn schelpje wel voor jou!Mara schreef:Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
oesterschelpje schreef:Dank je! Ik sluit mijn schelpje wel voor jou!Mara schreef:Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
uhh ik ben allergisch voor schelpdieren, maar niet voor jou hooroesterschelpje schreef:Dank je! Ik sluit mijn schelpje wel voor jou!Mara schreef:Mister schreef:Oestersaus?Mara schreef:Wat een lekker recept Jolanda![]()
Heb jij een hint ?
Nee, wij zijn sowieso heel terughoudend met overstappen, want je weet wel wat je hebt, maar niet wat je krijgt !Afgewezen schreef:Vandaag kreeg ik een folder van Promovendum Zorgverzekeraar in de bus, met een goedkope aanbieding.
Kent iemand deze zorgverzekeraar? Ik heb er nog nooit van gehoord.