raka schreef:Wilhelm schreef:Tiberius schreef:raka schreef:Volgens mij kan de JBGG beter wat aandacht geven aan haar zomerkampen, om deze een beetje christelijk te houden. De JBGG zit de laatste tijd een beetje op een dwaalspoor, jammer!
Dit is zeker de echte 1-aprilgrap?
Nee, wat Raka schrijft is geen grap, dat is laster.
raka schreef:De JBGG vervreemdt zich steeds meer van een groot gedeelte van de GG. .
Dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
De geluiden zijn juist , dat een steeds groter gedeelte van de GG zich van harte kan vinden in de activiteiten van de JBGG.
Het werkt juist samenbindend , over alle "flanken" heen.
Het wordt steeds leuker, de een doet het af met een aprilgrap en de ander met laster. Ik ben absoluut niet de enige die zich zorgen maakt om bepaalde koersontwikkelingen in de JBGG. De problematiek in de zomerkampen, die ik trouwens niet op conto van de JBGG wil schrijven, is ook voor velen tot zorg. Ik heb de JBGG altijd gesteund en zal dat blijven doen, omdat ik een jeugdbond belangrijk vind; desondanks is er de vrijheid en plicht om daar waar nodig kritisch te zijn. 1 ding is duidelijk Wilhelm, wij zijn vreemden voor elkaar, jouw GG is niet mijn GG, en dat is een pijnlijke en verdrietige zaak.
De problematiek in de zomerkampuh. Wa klinkt dat lekker sappig.
Die is niet velen tot zorg.
Velen zijn blij dat die zomerkampen er zijn. Want op alle andere reisgezelschappen is er geen enkel toezicht. Althans, 't mag geen naam hebben.
En de mensen die de zogenaamde zorgen wel hebben zien overal leeuwen en beren. Voor die is niets goed. Die hebben liefst dat de jongeren de hele zomervakantie De redelijke godsdienst gaan lezen of de Institutie. Dat deden jongeren in 1959 niet en dat doen ze ook in 2009 niet.
Applaus voor de zomerkampen van de JBGG!!!