Nieuw van de JBGG

JolandaOudshoorn

Re: Nieuw van de JBGG

Bericht door JolandaOudshoorn »

BJD schreef:
helma schreef:die nieuwe Johannes Calvijnkledinglijn van JBGG is dat een 1-aprilgrap??

(CalvinClassics)

http://yord.nl/article/806464
whahahaahahaah ik vind het echt een giller...

ps... ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er zelfs minirokken en broekrokken in deze lijn zitten.. :haha :haha
dit is nu humor dat ik kan waarderen... Calvijn-kleding!!! :mdr :mdr
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

BJD schreef:
helma schreef:die nieuwe Johannes Calvijnkledinglijn van JBGG is dat een 1-aprilgrap??

(CalvinClassics)

http://yord.nl/article/806464
whahahaahahaah ik vind het echt een giller...

ps... ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat er zelfs minirokken en broekrokken in deze lijn zitten.. :haha :haha
:haha

En in navolging van Calvijn , ook een zeiljack.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

-Zeilschoenen met als logo het Meer van Genève
-Trimsetjes voor dé echte spitse Calvijnbaard
-...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Dit vereist natuurlijk de installatie van een Deputaatschap voor Kleding en Schoeisel
met natuurlijk de prangende vraag: mogen hierin vrouwen zitting hebben?
raka

Bericht door raka »

Wilhelm schreef:
Tiberius schreef:
raka schreef:Volgens mij kan de JBGG beter wat aandacht geven aan haar zomerkampen, om deze een beetje christelijk te houden. De JBGG zit de laatste tijd een beetje op een dwaalspoor, jammer!
Dit is zeker de echte 1-aprilgrap?

Nee, wat Raka schrijft is geen grap, dat is laster.
raka schreef:De JBGG vervreemdt zich steeds meer van een groot gedeelte van de GG. .

Dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
De geluiden zijn juist , dat een steeds groter gedeelte van de GG zich van harte kan vinden in de activiteiten van de JBGG.

Het werkt juist samenbindend , over alle "flanken" heen.
Het wordt steeds leuker, de een doet het af met een aprilgrap en de ander met laster. Ik ben absoluut niet de enige die zich zorgen maakt om bepaalde koersontwikkelingen in de JBGG. De problematiek in de zomerkampen, die ik trouwens niet op conto van de JBGG wil schrijven, is ook voor velen tot zorg. Ik heb de JBGG altijd gesteund en zal dat blijven doen, omdat ik een jeugdbond belangrijk vind; desondanks is er de vrijheid en plicht om daar waar nodig kritisch te zijn. 1 ding is duidelijk Wilhelm, wij zijn vreemden voor elkaar, jouw GG is niet mijn GG, en dat is een pijnlijke en verdrietige zaak.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

raka schreef:1 ding is duidelijk Wilhelm, wij zijn vreemden voor elkaar, jouw GG is niet mijn GG, en dat is een pijnlijke en verdrietige zaak.
:oO Ehm... Hoe moet ik dit opvatten?
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:Dit vereist natuurlijk de installatie van een Deputaatschap voor Kleding en Schoeisel
met natuurlijk de prangende vraag: mogen hierin vrouwen zitting hebben?
Mits met gedekten hoofde.

Ik mis de hoedjes.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo

Bericht door refo »

raka schreef:
Wilhelm schreef:
Tiberius schreef:
raka schreef:Volgens mij kan de JBGG beter wat aandacht geven aan haar zomerkampen, om deze een beetje christelijk te houden. De JBGG zit de laatste tijd een beetje op een dwaalspoor, jammer!
Dit is zeker de echte 1-aprilgrap?

Nee, wat Raka schrijft is geen grap, dat is laster.
raka schreef:De JBGG vervreemdt zich steeds meer van een groot gedeelte van de GG. .

Dit is voor het eerst dat ik dit hoor.
De geluiden zijn juist , dat een steeds groter gedeelte van de GG zich van harte kan vinden in de activiteiten van de JBGG.

Het werkt juist samenbindend , over alle "flanken" heen.
Het wordt steeds leuker, de een doet het af met een aprilgrap en de ander met laster. Ik ben absoluut niet de enige die zich zorgen maakt om bepaalde koersontwikkelingen in de JBGG. De problematiek in de zomerkampen, die ik trouwens niet op conto van de JBGG wil schrijven, is ook voor velen tot zorg. Ik heb de JBGG altijd gesteund en zal dat blijven doen, omdat ik een jeugdbond belangrijk vind; desondanks is er de vrijheid en plicht om daar waar nodig kritisch te zijn. 1 ding is duidelijk Wilhelm, wij zijn vreemden voor elkaar, jouw GG is niet mijn GG, en dat is een pijnlijke en verdrietige zaak.
De problematiek in de zomerkampuh. Wa klinkt dat lekker sappig.
Die is niet velen tot zorg.
Velen zijn blij dat die zomerkampen er zijn. Want op alle andere reisgezelschappen is er geen enkel toezicht. Althans, 't mag geen naam hebben.
En de mensen die de zogenaamde zorgen wel hebben zien overal leeuwen en beren. Voor die is niets goed. Die hebben liefst dat de jongeren de hele zomervakantie De redelijke godsdienst gaan lezen of de Institutie. Dat deden jongeren in 1959 niet en dat doen ze ook in 2009 niet.

Applaus voor de zomerkampen van de JBGG!!!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
BJD

Bericht door BJD »

Wat bedoel je eigelijk concreet.. wat is er mis met die zomerkampen?
jvdg

Bericht door jvdg »

jvdg schreef:Ik wil niet zeuren hoor, en bovendien is het off-topic, maar praktisch elke 1 april grap is een leugen, en bedrog.
Het verbaast mij dat niemand hierop reageert.
refo

Bericht door refo »

jvdg schreef:
jvdg schreef:Ik wil niet zeuren hoor, en bovendien is het off-topic, maar praktisch elke 1 april grap is een leugen, en bedrog.
Mij niet.
--------------
Kippetje

Bericht door Kippetje »

jvdg schreef:
Ik wil wel reageren hoor :huhu

Ik vind humor een geweldig iets en ben dankbaar dat het er is, omdat het de dag zo kan opfleuren. 1 aprilgrappen kan ik daarom goed waarderen, vooral als het achteraf zó simpel was en er toch hordes mensen intrappen. Natuurlijk zijn er grenzen aan grappen en aan met wié je de grap uithaalt (zonder hierover een hele discussie te voeren mag ik aannemen dat een ieder goed weet wat ik hier bedoel).

Leugen en bedrog? Tja, als je er zo over denkt vind ik de bril waardoor je om je heen kijkt wel érg zwart hoor..... :OO3

kom op, alleen al om de voorpret kan je dagenlang bulderen van het lachen :jongle
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
raka

Bericht door raka »

refo schreef:
Velen zijn blij dat die zomerkampen er zijn. Want op alle andere reisgezelschappen is er geen enkel toezicht. Althans, 't mag geen naam hebben.
En de mensen die de zogenaamde zorgen wel hebben zien overal leeuwen en beren. Voor die is niets goed. Die hebben liefst dat de jongeren de hele zomervakantie De redelijke godsdienst gaan lezen of de Institutie. Dat deden jongeren in 1959 niet en dat doen ze ook in 2009 niet.

refo die zich eindelijk positief uitlaat over iets van de GG. Dan moet je zeker gaan oppassen.
refo

Bericht door refo »

raka schreef:
refo schreef:

refo die zich eindelijk positief uitlaat over iets van de GG. Dan moet je zeker gaan oppassen.
Je waakt er zorgvuldig voor zelf ook wat te zeggen....
--------------
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:
Ach, jij heet ook geen jvdg en je ziet er ook niet uit als een uil.
Waar hebben we 't over?

Laat ik nou wél als Hendrikus zijn gedoopt... :langue
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie