wim schreef:Ja, dat dacht Bonifatius ook. En je weet hoe het met 'm afliep.Rens schreef:het is mooi weer, de zon schijnt volop, dus ik ga straks lekker even naar Dokkum.

ik zal goed uitkijken voor ongure types............

wim schreef:Ja, dat dacht Bonifatius ook. En je weet hoe het met 'm afliep.Rens schreef:het is mooi weer, de zon schijnt volop, dus ik ga straks lekker even naar Dokkum.
ohoh... ik denk dat ik een andere opvatting heb van opvrolijken als jij, zoiets bijvoorbeeld:Lassie schreef:geen idee! eerst maar eens mezelf wat opvrolijken.
Dat was de bel! ik ga de les maar opzoeken!mentos schreef:Vandaag uiteraard weer eens naar school... Een repetitie gemaakt en verder niet veel uitgevoerd. Nu een tussenuur...
Het is hier snackactie, ik heb eerst de leerlingenraad geholpen met het opruimen/schoonmaken van de keuken, nu ff op de pc! Zometeen nog fijn bio(eindelijk weer eens een leuk van) en dan naar huis!!
Vind je dat zo erg?JolandaOudshoorn schreef:Ik moet straks naar het consultatiebureau
In 1 dag heen en weer?Lassie schreef:een beetje in het huis van m'n vriend rommelen. Er staat nog wel een was (strijk) maar dat komt morgen wel want m'n vriend is morgen naar Frankrijk(en dat is vroeg de deur uit en laat weer thuis...)
ja! (net over de grens) Vroeg weg bespreking en weer terug (laat). Doen ze weleens vaker en hij moet bij een bespreking zijn.... (en die franse vertikken het op engels te praten dus dat wordt een vrij lange bepreking)... Bleghh en nu is hij ook al weer weg... (laat thuis) en dan ga k hem pas za. ochtend weer zien en s'middags ga ik al weer weg t/m zondagmidda. Weer zo'n lekker gebroken weekendje...MarthaMartha schreef:In 1 dag heen en weer?Lassie schreef:een beetje in het huis van m'n vriend rommelen. Er staat nog wel een was (strijk) maar dat komt morgen wel want m'n vriend is morgen naar Frankrijk(en dat is vroeg de deur uit en laat weer thuis...)
Ik zie totaal het nut er niet van in. hoop gedoe, kind vindt het verschrikkelijk en ik zie zelf ook wel dat ze groeit en het goed doet! En dan al die stomme vragen en opmerkingen. Nou ja, het is weer achter de rug. welgeld 5 min bij de wijkverpleegkundige gezeten en ruim een half uur gewacht! Nou ja, ik geef BV dus dat maar direct gedaan, nu ligt Sharon weer heerlijk te slapen.MarthaMartha schreef:Vind je dat zo erg?JolandaOudshoorn schreef:Ik moet straks naar het consultatiebureau
Op dinsdag en vrijdagmorgen heb ik altijd spreekuur in een eerstelijnscentrum waar ook het consultatiebureau zit. Ik geniet altijd van al die pukkies die daar langs komen........
ja, dat snap ik ook wel weer....JolandaOudshoorn schreef:Ik zie totaal het nut er niet van in. hoop gedoe, kind vindt het verschrikkelijk en ik zie zelf ook wel dat ze groeit en het goed doet! En dan al die stomme vragen en opmerkingen. Nou ja, het is weer achter de rug. welgeld 5 min bij de wijkverpleegkundige gezeten en ruim een half uur gewacht! Nou ja, ik geef BV dus dat maar direct gedaan, nu ligt Sharon weer heerlijk te slapen.MarthaMartha schreef:Vind je dat zo erg?JolandaOudshoorn schreef:Ik moet straks naar het consultatiebureau
Op dinsdag en vrijdagmorgen heb ik altijd spreekuur in een eerstelijnscentrum waar ook het consultatiebureau zit. Ik geniet altijd van al die pukkies die daar langs komen........