Wat doen we vandaag? [2]

Rens

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Rens »

wim schreef:
Rens schreef:het is mooi weer, de zon schijnt volop, dus ik ga straks lekker even naar Dokkum.
Ja, dat dacht Bonifatius ook. En je weet hoe het met 'm afliep.
:haha :haha :haha

ik zal goed uitkijken voor ongure types............ :paladin
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Lassie schreef:geen idee! eerst maar eens mezelf wat opvrolijken. :pan
ohoh... ik denk dat ik een andere opvatting heb van opvrolijken als jij, zoiets bijvoorbeeld: :nananere :yahoo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha

vanmorgen eerst bid-kring, toen een ernstig zieke vrouw uit de gemeente bezocht, toen naar de evangelische boekhandel om met véél meer thuis te komen dan de bedoeling was..., toen een andere zieke uit de gemeente gebeld om naar de welstand te vragen, net gegeten, nu een was aanzetten, dan éven slapen, moet verder nog boodschappen doen en vanavond jeugdwerkvergadering waar ik nog e.e.a. aan voor moet bereiden.... (het is weer meer dan in een dag past).
mentos

Bericht door mentos »

Vandaag uiteraard weer eens naar school... Een repetitie gemaakt en verder niet veel uitgevoerd. Nu een tussenuur...
Het is hier snackactie, ik heb eerst de leerlingenraad geholpen met het opruimen/schoonmaken van de keuken, nu ff op de pc! Zometeen nog fijn bio(eindelijk weer eens een leuk van) en dan naar huis!!
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
mentos

Bericht door mentos »

mentos schreef:Vandaag uiteraard weer eens naar school... Een repetitie gemaakt en verder niet veel uitgevoerd. Nu een tussenuur...
Het is hier snackactie, ik heb eerst de leerlingenraad geholpen met het opruimen/schoonmaken van de keuken, nu ff op de pc! Zometeen nog fijn bio(eindelijk weer eens een leuk van) en dan naar huis!!
Dat was de bel! ik ga de les maar opzoeken!
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik moet straks naar het consultatiebureau
Afbeelding
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

succes en sterkte!!!
MarthaMartha

JolandaOudshoorn schreef:Ik moet straks naar het consultatiebureau
Afbeelding
Vind je dat zo erg?
Op dinsdag en vrijdagmorgen heb ik altijd spreekuur in een eerstelijnscentrum waar ook het consultatiebureau zit. Ik geniet altijd van al die pukkies die daar langs komen........
Lassie

Bericht door Lassie »

een beetje in het huis van m'n vriend rommelen. Er staat nog wel een was (strijk) maar dat komt morgen wel want m'n vriend is morgen naar Frankrijk :cry (en dat is vroeg de deur uit en laat weer thuis...)
MarthaMartha

Lassie schreef:een beetje in het huis van m'n vriend rommelen. Er staat nog wel een was (strijk) maar dat komt morgen wel want m'n vriend is morgen naar Frankrijk :cry (en dat is vroeg de deur uit en laat weer thuis...)
In 1 dag heen en weer?
Lassie

Bericht door Lassie »

MarthaMartha schreef:
Lassie schreef:een beetje in het huis van m'n vriend rommelen. Er staat nog wel een was (strijk) maar dat komt morgen wel want m'n vriend is morgen naar Frankrijk :cry (en dat is vroeg de deur uit en laat weer thuis...)
In 1 dag heen en weer?
ja! (net over de grens) Vroeg weg bespreking en weer terug (laat). Doen ze weleens vaker en hij moet bij een bespreking zijn.... (en die franse vertikken het op engels te praten dus dat wordt een vrij lange bepreking)... Bleghh en nu is hij ook al weer weg... (laat thuis) en dan ga k hem pas za. ochtend weer zien en s'middags ga ik al weer weg t/m zondagmidda. Weer zo'n lekker gebroken weekendje...

Maar ik mag niet klagen!!!!!!
Rens

Bericht door Rens »

aangezien het geen weer is om er met de scootmobiel op uit te gaan, blijf ik lekker thuis met krant en boek in een hoek...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

MarthaMartha schreef:
Afbeelding
Vind je dat zo erg?
Op dinsdag en vrijdagmorgen heb ik altijd spreekuur in een eerstelijnscentrum waar ook het consultatiebureau zit. Ik geniet altijd van al die pukkies die daar langs komen........
Ik zie totaal het nut er niet van in. hoop gedoe, kind vindt het verschrikkelijk en ik zie zelf ook wel dat ze groeit en het goed doet! En dan al die stomme vragen en opmerkingen. Nou ja, het is weer achter de rug. welgeld 5 min bij de wijkverpleegkundige gezeten en ruim een half uur gewacht! Nou ja, ik geef BV dus dat maar direct gedaan, nu ligt Sharon weer heerlijk te slapen.
MarthaMartha

JolandaOudshoorn schreef:
MarthaMartha schreef:
Afbeelding
Vind je dat zo erg?
Ik zie totaal het nut er niet van in. hoop gedoe, kind vindt het verschrikkelijk en ik zie zelf ook wel dat ze groeit en het goed doet! En dan al die stomme vragen en opmerkingen. Nou ja, het is weer achter de rug. welgeld 5 min bij de wijkverpleegkundige gezeten en ruim een half uur gewacht! Nou ja, ik geef BV dus dat maar direct gedaan, nu ligt Sharon weer heerlijk te slapen.
ja, dat snap ik ook wel weer....
is het verplicht dan?
JolandaOudshoorn

Officieel is het niet verplcht. Meestal laat ik de afspraken wat ruimer uitvallen, dan het schema eigenlijk voorschrijft. Maar ja, als je niet gaat, gaan ze ook weer moeilijke vragen stellen. Maar goed, de meeste moeders hebben hun klaagzangen over het CB en ik sluit me er gewoon heerlijk bij aan. En ja, de inentingen moet je daar ook halen. Hoewel, ik laat pas vanaf 6 maanden inenten!
Gesloten