...als ik uit mijn werk kom ik giga veel moet bijlezen?
...ik dat soms ongezellig vind?
...maar ik het toch steeds doe?
...ik iedereen een fijne werkdag toewens?
én daarbij hier héle harde donderklappen vallen!!!Daphne schreef::shock: het hier stortregent :shock:
kinder-parapluutje met plastic baleinen...Daphne schreef:om vervolgens ge-electricuteerd te worden? :shock:myster schreef:parapluutje meeDaphne schreef:... Ik nog even 1.5uur wilde wandelen...Rens schreef: én daarbij hier héle harde donderklappen vallen!!!
JONG GELEERD OUD GEDAAN............... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:...Tiberius junior werkzaamheden als moderator fantastisch vindt.
...hij daarom zelf maar een forum heeft geopend, op http://www.yourbb.nl, zonder medeweten van zijn ouders.
...hij deze onverwijld moest sluiten, maar dat tot nu toe niet voor elkaar heeft gekregen.
Boerkadomdomdom...............Hendrikus schreef:wij wachten af wanneer de boerkaban valt 8)Rens schreef:......er iemand zich in Boerka heeft gehuld en als zodanig over het forum rondzeult....
... het soms niet is wat het lijktRens schreef:......er ineens wel érg veel nieuwe forumleden zijn bijgekomen?
......het een wel érg hoog alter-ego gehalte heeft?
......er iemand zich in Boerka heeft gehuld en als zodanig over het forum rondzeult....
......je niet goed meer weet op wie je nu zereneus kunt reageren en op wie niet?