Wegwijs 2007

Wegwijs 2007?

Yes ik ga, eindelijk issie er weer!
9
19%
Nah, ik kijk nog wel of ik ga....
8
17%
Neu, niet aan mij besteed.
19
40%
Wegwijs?!? Principieel op tegen!
12
25%

Totaal aantal stemmen: 48

Klomp

Bericht door Klomp »

Daphne schreef:
Hendrikus schreef:
Daphne schreef:
Hendrikus schreef: Als je dit gezien hebt, ben je waarschijnlijk gauw genezen :mrgreen:
:shock:
o? had je er graag tussen gestaan?
jij liever dan ik :mrgreen:
neuh, k heb vanmiddag ook achter dranghekken gestaan dus ben toch al aan mn trekken gekomen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: maar helaas... er hadden BAR WEINIG vrouwen een rok aan in mn omgeving... dus nee, geen refoforumbeursgezinsdaggevoel voor mij vandaag. Of ik er rouwig over ben? Neuh, Rouvoet vond ik wel oke om es te zien op t binnenhof inplaats van in de trein op 2 meter afstand... (To much information in 1 stukje?)
Afslag gemist en op de motorbeurs terecht gekomen???
Daphne schreef: Btw... bij de wegwijsbeurs... ik had ook geen rok aan ...
Hmm ja en die "verkeersregelaars" maar twijfelen waar moeten ze jou nu heen sturen. Geen rok aan dus geen Wegwijs, maar nu ook niet echt in leer gekleed en vrouw, dus motorbeurs ook niet waarschijnlijk?
Lassie

Bericht door Lassie »

..k ben vandaag geweest!!! geweldig. vanaf de trein aan 1 stuk door gelopen zonder kaartje naar binnen..... :mrgreen:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:..k ben vandaag geweest!!! geweldig. vanaf de trein aan 1 stuk door gelopen zonder kaartje naar binnen..... :mrgreen:
zo, door de artiesteningang zeker? :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:..k ben vandaag geweest!!! geweldig. vanaf de trein aan 1 stuk door gelopen zonder kaartje naar binnen..... :mrgreen:
zo, door de artiesteningang zeker? :mrgreen:
nee, niet eens.....(t had wel gekunt) :wink:
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Tjokvol die treinen vandaag. Er kwam een refomoeder en refodochter tegenover mij zitten. "Zo, naar de beurs?"
"Jaha, gaat u ook?"
"neehee...."
:)
jvdg

Bericht door jvdg »

Miscanthus schreef:Tjokvol die treinen vandaag. Er kwam een refomoeder en refodochter tegenover mij zitten. "Zo, naar de beurs?"
"Jaha, gaat u ook?"
"neehee...."
:)
We leven toch maar in een klein landje hè.
We kunnen tenminste nog "herkennen".

Wie heeft zich overigens met dit "herkennen" vergist?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

jvdg schreef:Wie heeft zich overigens met dit "herkennen" vergist?
Een radioreporter van RTV Utrecht.

Hij vroeg aan een paar refomeisjes: waar is hier de Rock & Roll? De rokken zie ik wel, maar de rol?

Waar gebeurd, deze week!
Daphne

Bericht door Daphne »

Klomp schreef:
Daphne schreef:
Hendrikus schreef:
Daphne schreef: :shock:
o? had je er graag tussen gestaan?
jij liever dan ik :mrgreen:
neuh, k heb vanmiddag ook achter dranghekken gestaan dus ben toch al aan mn trekken gekomen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: maar helaas... er hadden BAR WEINIG vrouwen een rok aan in mn omgeving... dus nee, geen refoforumbeursgezinsdaggevoel voor mij vandaag. Of ik er rouwig over ben? Neuh, Rouvoet vond ik wel oke om es te zien op t binnenhof inplaats van in de trein op 2 meter afstand... (To much information in 1 stukje?)
Afslag gemist en op de motorbeurs terecht gekomen???
Daphne schreef: Btw... bij de wegwijsbeurs... ik had ook geen rok aan ...
Hmm ja en die "verkeersregelaars" maar twijfelen waar moeten ze jou nu heen sturen. Geen rok aan dus geen Wegwijs, maar nu ook niet echt in leer gekleed en vrouw, dus motorbeurs ook niet waarschijnlijk?
Oke, waarschijnlijk heb ik t iets onduidelijk opgeschreven... btw=bijdewegwijsbeurs... ben dus niet geweest naar de wegwijs... k heb mezelf deweg gewezen in den haag gister :P
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afbeelding
collega van Unionist schnabbelt een beetje bij :mrgreen:
parsifal

Bericht door parsifal »

Ik ben ook even langs geweest. Wat folders uitgedeeld voor de concurent. Twee potjes gedamd tegen pim Meurs en zowaar een keer remise gespeeld. Verder was ik nog op zoek naar een herziene statenvertaling, maar die kon ik niet vinden. Ik heb maar niet bij de GBS navraag gedaan. Wel grappig dat als een klein meisje in klederdracht liedjes van Elly en Rikkert zingt dat het opeens helemaal kan en dat iedereen zich voor de videoclip staat te vergapen :).
Lassie

Bericht door Lassie »

parsifal schreef:Ik ben ook even langs geweest. Wat folders uitgedeeld voor de concurent. Twee potjes gedamd tegen pim Meurs en zowaar een keer remise gespeeld. Verder was ik nog op zoek naar een herziene statenvertaling, maar die kon ik niet vinden. Ik heb maar niet bij de GBS navraag gedaan. Wel grappig dat als een klein meisje in klederdracht liedjes van Elly en Rikkert zingt dat het opeens helemaal kan en dat iedereen zich voor de videoclip staat te vergapen :).
dat zou je toch niet verklappen!!!!!!!

o ja k heb jou ook nog gespot op de wegwijs....:D
geledu

Bericht door geledu »

Hendrikus schreef:Afbeelding
collega van Unionist schnabbelt een beetje bij :mrgreen:
Volgens mij was hij als docent bij de CGO meer op zn plek. :wink:
Jammer dat hij er mee gestopt is.
MariaW

Bericht door MariaW »

parsifal schreef:Ik ben ook even langs geweest. Wat folders uitgedeeld voor de concurent. Twee potjes gedamd tegen pim Meurs en zowaar een keer remise gespeeld. Verder was ik nog op zoek naar een herziene statenvertaling, maar die kon ik niet vinden. Ik heb maar niet bij de GBS navraag gedaan. Wel grappig dat als een klein meisje in klederdracht liedjes van Elly en Rikkert zingt dat het opeens helemaal kan en dat iedereen zich voor de videoclip staat te vergapen :).
Nou zeg dat... ik heb me daar ook al over zitten verbazen! En veel mensen dat er stonden!! De HSV heb ik bij verschillende stands nog wel gezien woensdag, dus ze waren er wel.

*Is stiekum benieuwd hoeveel mensen zo'n dvd gekocht hebben van Willemijn*
Lassie

Bericht door Lassie »

MariaW schreef:
Nou zeg dat... ik heb me daar ook al over zitten verbazen! En veel mensen dat er stonden!! De HSV heb ik bij verschillende stands nog wel gezien woensdag, dus ze waren er wel.

*Is stiekum benieuwd hoeveel mensen zo'n dvd gekocht hebben van Willemijn*
tsja!!! en veel mensen wat er voorstonden...pfffoeihh...
refo

Bericht door refo »

Een ding is zeker: ze kan geweldig zingen. Maar ik heb me verbaasd over de show die ze met zo'n juffie maken. Hoe oud is ze eigenlijk?
Een of andere (mij) onbekende organist speelde ook ouwe nummers: voorwaarts Christenstrijhijders! enzo.

Alles kan.

En ja, ik ben vandaag ook geweest.
Plaats reactie