jvdg

Re: AVATAR

Bericht door jvdg »

Ariene schreef:Omdat er forummers waren die veel moeite bleken te hebben met mijn Avatar heb ik besloten om hem te wijzigen.

Dit om verdere reacties en discussies te voorkomen.
Prachtige foto!
Kun je hem hier plaatsen?
Vind het een mooie bueaubladachtergrond.
Ariene

Bericht door Ariene »

wim schreef:
Ariene schreef:Omdat er forummers waren die veel moeite bleken te hebben met mijn Avatar heb ik besloten om hem te wijzigen.

Ik heb toch wel wat moeite met je nieuwe avatar. Volgens mij zie ik een moordzuchtig roofdier dat verlekkerd kijkt naar een paar onschuldige, lieve, jonge diertjes.
:slurp
Pas maar op, anders wordt ik zo'n roofdier!! :fouet

:yahoo :yahoo :yahoo
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Alexander CD

Bericht door Alexander CD »

Rens schreef:
Dan kan ik dus de 11-delige boekenserie "De wetten der magie" meteen op de schrothoop gooien?

Terwijl het een dóórlopend verhaal is tegen de achtergrond van de strijd tussen "het goede" en "het kwade" min of meer in een sfeer die doet denken aan the Lord of the Rings

Philpot schreefOok wat in deze boeken als "het goede" word bestempeld valt naar bijbelse maatstaven onder "het kwade". Enkel wat onder de heerschappij van Jezus Christus buigt valt in Hem onder "het goede".

Laten we het voorbeeld van Handelingen 19:19 volgen: Velen ook dergenen, die ijdele kunsten gepleegd hadden, brachten de boeken bijeen, en verbrandden ze in aller tegenwoordigheid; en berekenden de waarde derzelve, en bevonden vijftig duizend zilveren penningen.
Amen, ik zou die boeken niet in huis willen hebben, ik heb me al verbaasd dat er zo weinig kritiek op kwam!
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Tiberius schreef:Ik durf het haast niet te vragen na alle commotie over je vorige avatar.
Maar het zijn toch geen paaskuikentjes, he? :)
:haha :haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Jammer, maar waarschijnlijk wel verstandig.
Rens

Bericht door Rens »

Alexander CD schreef:
Rens schreef:
Dan kan ik dus de 11-delige boekenserie "De wetten der magie" meteen op de schrothoop gooien?

Terwijl het een dóórlopend verhaal is tegen de achtergrond van de strijd tussen "het goede" en "het kwade" min of meer in een sfeer die doet denken aan the Lord of the Rings

Philpot schreefOok wat in deze boeken als "het goede" word bestempeld valt naar bijbelse maatstaven onder "het kwade". Enkel wat onder de heerschappij van Jezus Christus buigt valt in Hem onder "het goede".

Laten we het voorbeeld van Handelingen 19:19 volgen: Velen ook dergenen, die ijdele kunsten gepleegd hadden, brachten de boeken bijeen, en verbrandden ze in aller tegenwoordigheid; en berekenden de waarde derzelve, en bevonden vijftig duizend zilveren penningen.
Amen, ik zou die boeken niet in huis willen hebben, ik heb me al verbaasd dat er zo weinig kritiek op kwam!
ik vraag me eigenlijk af of Philpot mogelijk zélf de boeken heeft gelezen dat hij er zo goed over kan oordelen......???
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Rens schreef:
Alexander CD schreef:
Rens schreef:

ik vraag me eigenlijk af of Philpot mogelijk zélf de boeken heeft gelezen dat hij er zo goed over kan oordelen......???
Moet je eerst in de beerput springen om na te gaan of het er stinkt?
The Groom's still waiting at the altar
jvdg

Bericht door jvdg »

Ariene,

Ik heb je ergens opgeroepen om te vertellen waar je jouw schitterende avatar vanaf hebt geplukt.

Je hebt die oproep mss. gemist.

Graag alsnog.

BVD

jvdg
Ariene

Bericht door Ariene »

jvdg schreef:Ariene,

Ik heb je ergens opgeroepen om te vertellen waar je jouw schitterende avatar vanaf hebt geplukt.

Graag alsnog.

BVD

jvdg
Volgens mij heb ik je toen een pb ggestuurd met de vraag welke je bedoelde...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

De DD-discussie speelde zich geloof ik af in dit topic.
Vandaag kocht ik de straatkrant, waarin een interview met de hoofdredacteur van de Nederlandse DD staat. Op de vraag 'Heeft de Donald Duck een opvoedkundige taak?' antwoordt hij:
Dat is niet de bedoeling. Wij afficheren ons niet voor niets als een vrolijk weekblad. We moeten leuk zijn voor ieder gezin en voor iedere gezindte. Daarom screenen we elk verhaal ook zorgvuldig. Bijvoorbeeld op taakgebruik. ### en #### doen we niet, want dat komt van Jezus. ### wordt 'lieve help'. Ook ### kan niet. Tot twee jaar terug puliceerden we eind oktober altijd een Halloween-editie. Dat doen we niet meer. In zeeland zegden gelovige mensen hun abonnement op, omdat dat feest in strijd is met hun Bijbelse waarden. Toen hebben we het hele Halloween-gebeuren maar geschrapt. Waarom abonnees verliezen door mensen expres tegen het hoofd te stoten?
Sympathieke opstelling van meneer Roep. En misschien is het - voor degenen die moeite hebben met bepaalde passages in de DD - de moeite waard om dat eens bij hem toe te lichten. Hij lijkt er open voor te staan.
Laatst gewijzigd door Zita op 12 dec 2008, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ariene

Bericht door Ariene »

Ariene schreef:
jvdg schreef:Ariene,

Graag alsnog.

BVD

jvdg
Volgens mij heb ik je toen een pb ggestuurd met de vraag welke je bedoelde...
Blijkbaar iets mis gegaan, ik zie hem niet staan tussen verzonden berichten.
dus dan maar bij deze.
albion

Bericht door albion »

Bonny schreef:
Moet je eerst in de beerput springen om na te gaan of het er stinkt?
Ik moest hier aan denken toen 'Jan' met het volgende verhaal thuiskwam.

Ze hadden op school een presentatie bij godsdienst over de pinkstergemeente. En de stelling werd geplaatst: als je een vriendin had die van de pinkstergemeente is, zou je dan meegaan als je uitgenodigd werd om ook eens bij haar ter kerk te gaan?
'Ja', zei 'Jan' 'waarom niet? Dan kan je ook meepraten hoe het daar is en heb je het niet alleen van horen zeggen.' 'Nou', zegt iemand,
'als je stront op straat ziet dan trap je er toch ook niet in?'
'Nou', zegt Jan, 'als je niet weet wat stront is dan weet ik het nog niet of je dat niet doen zal.'
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wim

Bericht door wim »

albion schreef: 'Nou', zegt Jan, 'als je niet weet wat stront is dan weet ik het nog niet of je dat niet doen zal.'
Slim, die 'Jan' van jou. :super
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

wim schreef:
albion schreef: 'Nou', zegt Jan, 'als je niet weet wat stront is dan weet ik het nog niet of je dat niet doen zal.'
Precies. Bij twijfel zou ik er zeker eerst eens even lekker intrappen, als ik hem was. :)
wim

Bericht door wim »

Tiberius schreef:
wim schreef:
Precies. Bij twijfel zou ik er zeker eerst eens even lekker intrappen, als ik hem was. :)
Slim, die 'Tiberius' van ons! :super
Plaats reactie