Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)??

helma

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:
helma schreef:
Unionist schreef:Dus je hebt mijn raad toch opgevolgd...
Tuurlijk :!:
je krijgt een bus Pringels Salt & Vinegar :wink:
Wat was die raad? Laat je door een hand bijten en sleep er zoveel mogelijk uit? :mrgreen:
Unionist zei dat ik aangifte moest doen
ik heb die raad ten dele opgevolgd, en aangifte gedaan bij de verzekeringsmaatschappij (en niet bij de politie)
de verzekeringsagent vroeg of ik 150 euro genoeg vond
(dus ik hád er w.s. meer uit kunnen slepen :wink: )

Een volgende keer dat ik weer door een hond gebeten wordt (het is nu al de 2e keer!:cry: ) ga ik wél naar de politie.
Unionist had gelijk, en we hebben ons best moeten doen om geen knallende ruzie met de achterburen te krijgen.
Het was mijn schuld dat de hond nu bekend staat in de buurt als zijnde een valse hond enz enz :roll: :x :? :shock: :?:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:Het was mijn schuld dat de hond nu bekend staat in de buurt als zijnde een valse hond enz enz :roll: :x :? :shock: :?:
Hij doet zeker nooit wat?
En jij had hem uitgedaagd zeker?

Ik ken die verhalen van hondenbezitters wel. En als je dan zegt: "Dat zeggen ze allemaal. Ook van die hond die laatst een kind heeft doodgebeten", dan ben je inderdaad niet ver van een knallende ruzie af.

Maar als hij al 2 keer gebeten heeft, zou ik toch de raad van Unionist maar opvolgen en aangifte bij de politie gaan doen. Dan nemen ze die hond waarschijnlijk in beslag.
refo

Bericht door refo »

Als een hondenbezitter zegt: "Hij doet niks, hoor", vraag ik me altijd af of die hond dat ook weet.....
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Mijn nieuwste aanwinst is een Gilette fusion Power. Met batterij.
Ik ben nu echt een gladjanus... :D
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Miscanthus schreef:Mijn nieuwste aanwinst is een Gilette fusion Power. Met batterij.
Ik ben nu echt een gladjanus... :D
aan de baardzijde of aan de bovenzijde? of allebei? :wink:
helma

Bericht door helma »

Tiberius schreef:
helma schreef:Het was mijn schuld dat de hond nu bekend staat in de buurt als zijnde een valse hond enz enz :roll: :x :? :shock: :?:

Ik ken die verhalen van hondenbezitters wel. En als je dan zegt: "Dat zeggen ze allemaal. Ook van die hond die laatst een kind heeft doodgebeten", dan ben je inderdaad niet ver van een knallende ruzie af.

Maar als hij al 2 keer gebeten heeft, zou ik toch de raad van Unionist maar opvolgen en aangifte bij de politie gaan doen. Dan nemen ze die hond waarschijnlijk in beslag.
de eerste keer ben ik gebeten door een andere hond
die eigenaar riep al van verre; Hij doet niets :?

deze keer zat ik op de fiets en hapte hij in mijn voet
De eigenaar beweert dat ik naar de hond schopte, maar ik probeerde alleen maar mijn voet uit zijn bek los te wrikken
Lijkt mij een vrij logische reactie
helma

Bericht door helma »

Arie maasland; Zoektocht

(Marktplaats 3 euro)

opgehaald in Rhenen :wink:
Adorote

Bericht door Adorote »

helma schreef:
Tiberius schreef:

De eigenaar beweert dat ik naar de hond schopte, maar ik probeerde alleen maar mijn voet uit zijn bek los te wrikken

Honden zouden verboden moeten worden , vieze vlooienbakken aaseters zijn het geworden, veel mensen worden het slachtoffer van hondenbeten en kunnen dan naar het ziekenhuis.

De echte hond is de WOLF en die loopt vrij rond,hopend misschien ook weer binnenkort in de Nederlandse bossen als het aan de bos beheerders ligt.
Vincent

Bericht door Vincent »

Adorote schreef:
helma schreef:
Tiberius schreef:

Honden zouden verboden moeten worden , vieze vlooienbakken aaseters zijn het geworden, veel mensen worden het slachtoffer van hondenbeten en kunnen dan naar het ziekenhuis.

De echte hond is de WOLF en die loopt vrij rond,hopend misschien ook weer binnenkort in de Nederlandse bossen als het aan de bos beheerders ligt.

En het zijn nogal eens zulke lieve, trouwe beesten :(
refo

Bericht door refo »

Honden zijn en blijven gewoon roofdieren. Ze hebben alleen ontdekt dat je het beste net kunt doen of je een bepaalde mens aardig vindt. Want dan vult hij iedere dag een bak met voedsel. En kun je je tijd verder luierend doorbrengen.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

helma schreef:Arie maasland; Zoektocht

(Marktplaats 3 euro)

opgehaald in Rhenen :wink:
Je zoektocht is dus ten einde..... :wink:
Vincent

Bericht door Vincent »

refo schreef:Honden zijn en blijven gewoon roofdieren. Ze hebben alleen ontdekt dat je het beste net kunt doen of je een bepaalde mens aardig vindt. Want dan vult hij iedere dag een bak met voedsel. En kun je je tijd verder luierend doorbrengen.

Onzin. Die honderden jaren van fokken hebben het gedrag helemaal veranderd zodat ze in de verste verte niet meer op wolven lijken. Ze doen ook helemaal niet "alsof", zo zit een beest niet in elkaar.

Honden zijn trouwer dan menig mens.
Adorote

Bericht door Adorote »

--
Vincent schreef:
refo schreef:Honden zijn en blijven gewoon roofdieren. Ze hebben alleen ontdekt dat je het beste net kunt doen of je een bepaalde mens aardig vindt. Want dan vult hij iedere dag een bak met voedsel. En kun je je tijd verder luierend doorbrengen.

Onzin. Die honderden jaren van fokken hebben het gedrag helemaal veranderd zodat ze in de verste verte niet meer op wolven lijken. Ze doen ook helemaal niet "alsof", zo zit een beest niet in elkaar.

Honden zijn trouwer dan menig mens.

Inderdaad honden zijn gewoon roofdieren, en nog gevaarlijk ook verspreiden vlooien en bijten mensen zonder enige aanleiding, ze zijn maar voor een ding goed net als in China , slachten lekker klaar maken en met rijst groeten en toebehoren heerlijk op peuzelen. ________Honden het huis uit honden het land uit________
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

De serie leren en leven van P Cammaraat via marktplaats voor 170 euro. en ze werden nog gebracht ook :!: :P
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Klomp

Bericht door Klomp »

Gewonnen met prijsvraag: Molter - Trumpet Concertos (complete)
'k had overigens nog nooit van die componist gehoord.
( Wikipedia: Johann_Melchior_Molter )
Gesloten