Om er even op terug te komen.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Vanavond ga ik mijn haar laten knippen :bou:
Takkie vindt mijn haar heel leuk zitten.
Ik zal t effe goed maken met je: Meid, wat zit je haar goed! Net naar de kapper geweest?! :t:woOorspronkelijk gepost door MoniOorspronkelijk gepost door LizzyOm er even op terug te komen.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
:i Nou en van mijn haar zei ze helemaal niets :i
Nou dooie of gesleten puntjes eruit laten knippen kan op zn tijd geen kwaad. Ooit (en dan praat ik over jaaaaaaaaaaaaaaren terug) (kuchkuchkuch) had ik lang haar maar die dooie puntjes werd k helemaal kriegel van.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Moni laat haar haar groeien
hahaha die is goed!:! Dat zeggen ze nou echt bijna nooit tegen mij en ik ga altijd gelijk met Lizzy en tegen haar zegt iedereen er wat van en tegen mij niet. Ik heb wel krulhaar en Lizzy niet misschien is dat hetOorspronkelijk gepost door DaphneIk zal t effe goed maken met je: Meid, wat zit je haar goed! Net naar de kapper geweest?! :t:woOorspronkelijk gepost door MoniOorspronkelijk gepost door LizzyOm er even op terug te komen.Oorspronkelijk gepost door Lizzy
:i Nou en van mijn haar zei ze helemaal niets :i
Misschien zou je eens met een kleurtje moeten werken ofzo... :t (ik zal je niet op nog meer foute ideeeen brengen :! )Oorspronkelijk gepost door Moni
hahaha die is goed!:! Dat zeggen ze nou echt bijna nooit tegen mij en ik ga altijd gelijk met Lizzy en tegen haar zegt iedereen er wat van en tegen mij niet. Ik heb wel krulhaar en Lizzy niet misschien is dat het![]()
Nee, het is morgen totaal niet spannend. Dochter stond allemaal achten gemiddeld, met een enkele uitschieter naar een zeven en een halfOorspronkelijk gepost door lebaothGefeliciteerd!!!Oorspronkelijk gepost door Marjan
TAART ETEN!!!
Zoon is geslaagd, tegen alle logische verwachtingen in. Zelfs geen onvoldoendes!
:bou::bou:
Morgen weer spannend zeker?![]()