Waar báál jij van???

wim

Bericht door wim »

jvdg schreef:
Kaw schreef:
jvdg schreef:Ik heb hetzelfde in kwadraat meegemaakt (bedreiging met de dood etc., zowel visueel als fysiek), maar, vergeef me mijn vroomheid, maar na gebed tot Hem die alle harten stuurt, hebben we nooit, ik herhaal nooit, meer last gehad. Sterker nog, deze mensen zijn "verplaatst".
Waarom zou ik jouw je vroomheid vergeven? Het is toch een fantastische belijdenis?
't Is ècht waar hoor Wim!
Ik zal de laatste zijn om dàt in twijfel te trekken!
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Wim, ik wens jou heel veel sterkte.
Heb ook wel ervaring met vreemdsoortige buren:
b.v., buurvrouw die mijn vader een gebroken pols sloeg, waarop ik de buurvrouw een zet gaf om mijn vader te beschermen. Ik moest op het politiebureau komen voor proces-verbaal (long time ago inmiddels).
In die periode zijn er héle rare dingen gebeurd. Maar we zijn er gelukkig goed doorgekomen.
wim

Bericht door wim »

Als er alleen hier al zoveel gelijksoortige ervaringen zijn, dan moeten er giga veel malloten bestaan. Waarschijnlijk heb je ze in elke wijk wel.
jvdg

Bericht door jvdg »

wim schreef:Als er alleen hier al zoveel gelijksoortige ervaringen zijn, dan moeten er giga veel malloten bestaan. Waarschijnlijk heb je ze in elke wijk wel.
Ja, helaas................
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:
wim schreef:Als er alleen hier al zoveel gelijksoortige ervaringen zijn, dan moeten er giga veel malloten bestaan. Waarschijnlijk heb je ze in elke wijk wel.
Pff, dan woon ik in een uitzonderlijke wijk. Ik heb geweldige buren!!! Zowel de directe als wat verder afgelegen....ik heb niets te klagen.
Wij hebben zelfs een buurtvereniging (hebben alle straten in dit dorp overigens) die min 1x per jaar iets organiseert. En we komen regelmatig bij elkaar op de koffie, kinderen spelen met elkaar, kortom een idealistisch jaren '50 plaatje.
Maar ja, net zoals Rens zei, misschien scheelt het wel dat we in een vrij christelijk dorp wonen. Dus, als je rust wil en goede buren: kom naar Groot Ammers!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

Temeer leef ik mee met Wim.
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:
jvdg schreef:
Pff, dan woon ik in een uitzonderlijke wijk. Ik heb geweldige buren!!! Zowel de directe als wat verder afgelegen....ik heb niets te klagen.
Wij hebben zelfs een buurtvereniging (hebben alle straten in dit dorp overigens) die min 1x per jaar iets organiseert. En we komen regelmatig bij elkaar op de koffie, kinderen spelen met elkaar, kortom een idealistisch jaren '50 plaatje.
Maar ja, net zoals Rens zei, misschien scheelt het wel dat we in een vrij christelijk dorp wonen. Dus, als je rust wil en goede buren: kom naar Groot Ammers!!!!
dat hadden wij ook. Maar wij hadden geen christelijke buren. (woonden in een rijtjeshuis van 4) hadden een gezamelijke pot waar we 1 keer per jaar bbq, dagje uit, avondje uit eten.
Het was bij iedereen een zoete inval. Bij mooi weer water gevecht. Spontane acties zoals: poffertjes eten, etc.
wim

Bericht door wim »

JolandaOudshoorn schreef: Dus, als je rust wil en goede buren: kom naar Groot Ammers!!!!
Ik kan wel naar Groot Ammers komen, maar dan is het misschien wel gedaan met de rust. :mrgreen:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

wim schreef:
JolandaOudshoorn schreef: Dus, als je rust wil en goede buren: kom naar Groot Ammers!!!!
Ik kan wel naar Groot Ammers komen, maar dan is het misschien wel gedaan met de rust. :mrgreen:
Ga dan maar in een buitengebied wonen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
wim schreef:
Ga dan maar in een buitengebied wonen
of bij mij in de buurt..........één groot boerderijengebied.......heb je gelijk geen last meer van buren met korte lontjes.....(en zij ook niet van jou).....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
wim

Bericht door wim »

Rens schreef: of bij mij in de buurt..........één groot boerderijengebied.......heb je gelijk geen last meer van buren met korte lontjes.....(en zij ook niet van jou).....................
Nee joh. Er zijn teveel voordelen verbonden aan de plek waar ik woon.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik BAAL omdat mijn vakantie morgenmiddag om 12.30 in zou gaan... maar mijn werkgever 'echt niemand kon vinden' voor een zorg voor morgen en overmorgen... dus mijn vakantie pas vrijdag in gaat... Ik Baal daar vreselijk van :x omdat ik geen nee kan zeggen en men dat 'weet' :(
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:Ik BAAL omdat mijn vakantie morgenmiddag om 12.30 in zou gaan... maar mijn werkgever 'echt niemand kon vinden' voor een zorg voor morgen en overmorgen... dus mijn vakantie pas vrijdag in gaat... Ik Baal daar vreselijk van :x omdat ik geen nee kan zeggen en men dat 'weet' :(
Tip: assertiviteitstraining :idea:
heb ik ook gedaan; het werkt echt!
(mijn kinderen zeiden zondag nog: wat vervelend dat u 'nee' hebt leren zeggen :mrgreen: )
dré

Bericht door dré »

ambtenaren, en dan met name gemeente ambtenaren.
wat een ongelofelijk stelletje *****************.

ik ben nu bijna een jaar bezig met mijn bouwvergunning. Fout op fout maken ze. Heeft zo'n ******* bedacht dat de vergunning werd ingetrokken door een buurvrouw terwijl die hem niet eens heeft aangevraagd. grgggggggrgrggrg.
:shock:
dré
--------

Credo in unum Deo
refo

Bericht door refo »

Als er echt niemand te vinden is, zul je moeten werken, of je nu 'nee' kunt zeggen of niet.

In de regelgeving hierover staat dat als de vakantie van de werknemer de 'gang van zaken binnen het bedrijf ernstig zou ontwrichten'. Dat kan zelfs zover gaan dat je niet naar Korfu kunt. Maar dan moet hij wel de schade vergoeden. Dus dat zal wel niet gebeuren.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gesloten