Wil ie onder het bed passen, moet het inderdaad een dwergdwerg zijn.Kislev schreef:Hhaha, hij is leuk. Maar ik dacht eerder aan die twee ogen onder het bed....
Raadsel: wie lost 'em op?
Nee, maar het is ook niet goed. Tenzij de conducteur met hogere snelheid naar achteren loopt dan de trein rijdt.Erasmiaan schreef:De conducteur, of is dat geen deel van de trein?refo schreef:Welk deel van de trein beweegt zich achterwaarts als de trein voorwaarts gaat? Ik bedoel niet een bank die tegen de rijrichting in geplaatst staat. Die gaat in dezelfde richting als de trein zelf.
Trein heeft twee voorkanten. Dus één van de voorkanten gaat achterwaarts.refo schreef:Welk deel van de trein beweegt zich achterwaarts als de trein voorwaarts gaat? Ik bedoel niet een bank die tegen de rijrichting in geplaatst staat. Die gaat in dezelfde richting als de trein zelf.
Welke vogel in de Alblasserwaard heeft 5 a's in de naam?
De Alblasserwaardse parkiet... is zeker niet goed?Kislev schreef:Trein heeft twee voorkanten. Dus één van de voorkanten gaat achterwaarts.refo schreef:Welk deel van de trein beweegt zich achterwaarts als de trein voorwaarts gaat? Ik bedoel niet een bank die tegen de rijrichting in geplaatst staat. Die gaat in dezelfde richting als de trein zelf.
Welke vogel in de Alblasserwaard heeft 5 a's in de naam?