Nou nou nou..............en dat met wel 34 postings achter de naam...............................Gert10 schreef:Zullen we proberen het netjes te houden?
Bijvoorbaat dank!
Geert Wilders en Mohammed
- FlyingEagle
Ik las het zojuist in de Nieuwsbrief van Wilders op de mail.Pim schreef:Ik las dat Geert Wilders morgenavond bij Knevel te bewonderen is. Ben benieuwd.....
Ten slotte nog even een kijktip. Aanstaande zaterdagavond ben ik te gast in het tv-programma “Andries onmoet…” Andries Knevel heeft mij twee dagen gevolgd, in mijn eigen Venlo, maar ook in Den Haag. Ik heb zelfs sinds anderhalf jaar weer eens auto mogen rijden op een racecircuit ergens in het land. Leuke beelden, hoop ik. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat u gaat kijken: zaterdag 11 februari om 21.50 uur, Nederland 1.
Prettig weekend!
Geert Wilders
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Tjonge jonge Breekijzertje, mijn vraag is of je nog 'met beide benen op de grond' staat je lijkt nogal prat te gaan op je 1600-zoveel postings op je naam?
Een, nu nog gratis, tip van mij: verander je naam in BREEKIJZER want je hebt al veel bereikt op Refoforum. Misschien kom je in aanmerking voor een Refoforum-onderscheiding.
Een, nu nog gratis, tip van mij: verander je naam in BREEKIJZER want je hebt al veel bereikt op Refoforum. Misschien kom je in aanmerking voor een Refoforum-onderscheiding.
K heb het hier maar een plaatsje gegeven, en het zal voor menigeen mss al bekend zijn, maar het getuigd redelijk van hoe de vork in de steel zit met de cartoons.
Beloning op hoofd Deense cartoonist
Uitgegeven: 17 februari 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 17 februari 2006 16:37
AMSTERDAM - Een Pakistaanse imam, Mohammed Yousaf Qureshi, heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) plus een auto uitgeloofd voor degene die de tekenaar van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt. Hij leek niet te weten dat de tekeningen zijn gemaakt door twaalf verschillende cartoonisten.
http://www.nu.nl/news/677233/21/Beloning_op_hoofd_Deense_cartoonist_%28video%29.html
Beloning op hoofd Deense cartoonist
Uitgegeven: 17 februari 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 17 februari 2006 16:37
AMSTERDAM - Een Pakistaanse imam, Mohammed Yousaf Qureshi, heeft vrijdag een beloning van 1,5 miljoen roepie (21.000 euro) plus een auto uitgeloofd voor degene die de tekenaar van de omstreden spotprenten van de profeet Mohammed vermoordt. Hij leek niet te weten dat de tekeningen zijn gemaakt door twaalf verschillende cartoonisten.
http://www.nu.nl/news/677233/21/Beloning_op_hoofd_Deense_cartoonist_%28video%29.html
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen