13 mei beweging
- ndonselaar
- Contacteer:
Geen interesse meer in de Hollandse velden?Oorspronkelijk gepost door england
Tsja...als je een virus afzondert gaat het meestal al snel goed...
Bovendien is het hier zo adembenemed mooi, daar wordt je stil van...Ik zit nu met liefde achter mijn bureautje, want dan kijk ik het dal in...schitterend, al die kleuren!
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Haha, best mooi hoor, die Hollandse velden met af en toe een molentje... Maar als ik nu naar buiten kijk, en tegen de hellingen aankijk, prachtig in het groen, alles nieuw en mooi, met de zon die je net achter de heuvel weg ziet zakken....nou, dan is dta toch zeker niet te versmaden hoor! Dan voel ik me prima thuis...! Misschien met eenHollandse cd op ofzo...
Na 13 mei zie ik nu een koe met een kalfje in de wei lopen. Het kalf is een stiertje, waar volgens mij de boer minder blij zal zijn.Hij ziet er, net als zijn moeder, helemaal wit uit, en een eindje verderop loopt een koe met een zwart/wit kalfje.
Ik geniet er van als ik in mijn tuin zit en als ik dan dit jonge spul zie lopen in het land dan denk ik nog wel eens terug aan die 13e mei, misscien het prille begin van een gereformeerde vereniging.
Dat is weer wat anders als die engelse heuvels England.
Ik geniet er van als ik in mijn tuin zit en als ik dan dit jonge spul zie lopen in het land dan denk ik nog wel eens terug aan die 13e mei, misscien het prille begin van een gereformeerde vereniging.
Dat is weer wat anders als die engelse heuvels England.