Scheppingsverhaal is een mythe

MarthaMartha

Re: Re:

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:
MarthaMartha schreef:[quote="Rens
sagen en legenden zijn op geen enkele wijze "bewijzen", omdat het verhalen zijn die een eigen leven zijn gaan leiden, en tekeningen, waar hebben ze die gevonden? in grotten? dat is ook al een sterke aanwijzing dat het primitieve, dus oeroude volken geweest zijn van vér vóór de "moderne" mens onder Gods leiding en verkiezing
de oeroude volken waren niet de mensen die wij zijn, bedoel je?
idd[/quote]

wat waren ze dan?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
David J

Bericht door David J »

MarthaMartha schreef: Reptielen groeien hun leven lang. Voor de zondvloed was er een andere atmosfeer. De mensen leefden veel en veel langer als nu. Het is aannemelijk dat dit met de dieren ook zo was. Als je een reptiel bent en je wordt hartstikke oud en je groeit al die tijd door,krijg je met het grootste gemak het formaat dinosaurus. Vraag is of ze inderdaad nu niet meer leven, of wel maar dan in een veel kleiner formaat..... (maar dat is gewaagd geef ik toe).
Ik ben geen bioloog, maar dit is natuurlijk niet waar. Het gaat om soorten dieren die nu niet meer voorkomen. Een gecko is geen kleine Tyrannosaurus!
Een rechts-confessioneel

Re: Scheppingsverhaal is een mythe

Bericht door Een rechts-confessioneel »

och, maar Kent Hovind kan het allemaal zo boeiend vertellen, fijn ook dat het allemaal precies klopt. van telomeren om maar eens iets te noemen, heeft zelfs onze Kent niet gehoord: zoek maar eens op z'n site
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

David J schreef:
MarthaMartha schreef: Reptielen groeien hun leven lang. Voor de zondvloed was er een andere atmosfeer. De mensen leefden veel en veel langer als nu. Het is aannemelijk dat dit met de dieren ook zo was. Als je een reptiel bent en je wordt hartstikke oud en je groeit al die tijd door,krijg je met het grootste gemak het formaat dinosaurus. Vraag is of ze inderdaad nu niet meer leven, of wel maar dan in een veel kleiner formaat..... (maar dat is gewaagd geef ik toe).
Ik ben geen bioloog, maar dit is natuurlijk niet waar. Het gaat om soorten dieren die nu niet meer voorkomen. Een gecko is geen kleine Tyrannosaurus!
ontken ik niet....
maar weet jij wat er allemaal op de zeebodem huist?
of in het meer van Lognes? :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie