OSW meeting

anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door Kislev
De meeting komt Kislev een beetje ongeluk uit opeens :sni

(zou dat soms komen omdat ie sinds kort een vriendin heeft? :! )

[Aangepast op 30/10/03 door Kislev]
Wat hoor ik nou Kislev. Als eerste wil ik je natuurlijk wel even feliciteren met je relatie. Van Harte. ;):du

(k hoop dat je me nog kent? of herkent? ) ;)
parsifal

Bericht door parsifal »

Het was erg gezellig. Er zitten leuke mensen op Om Sions Wil, en het is duidelijk dat je zonder Lo in de auto echt verdwaalt.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
parsifal

Bericht door parsifal »

Oorspronkelijk gepost door Admin
Ja was inderdaad gezellig behalve die serveerster die loopt nadat matthijs die gil gaf nu nog gestrest rond in dat restaurant.. :D
Ik was ook onder de indruk van Matthijs' subtiele manier van koffie bestellen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Jelle

Bericht door Jelle »

Ha Parsifal het was net andersom, met Lo in de auto-verdwaal je:,:,
Maar uiteindelijk zijn we toch aangekomen.

Het was als van ouds weer heel gezellig, vanavond ff vragen of Cor wat foto's kan plaatsen.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik heb begrepen dat de betreffende serveerster achter door een traumatien is opgevangen om ze weer tot rust te brengen:,

Parsifal was volgens mij even helemaal perplex toen hij zijn oude harnas weer zag staan in de kamer.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nou verheug je niet teveel, want het is ook deze keer weer echt schrikken als je iedereen ziet.
Kauwend, gapend en nadenkend, noem maar op
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Heey mensen!

Ik vond het heel gezellig! Leuk om ook weer een paar nieuwe gezichten gezien te hebben. Adje en lolo had ik nog nooit gezien. Echt top!

Maar ja, dan die koffie he:D Zo gaat dat hier in Drenthe jongens;)
Jelle

Bericht door Jelle »

Geeft niet hoor Matthijs, ik hoorde vandaag dat het met de serveerster allemaal goed gekomen is.:,:,

Maar zeker het was erg gezellig, langzaam maar zeker worden er steeds meer mensen ontmaskerd;)
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ik ben best nieuwsgierig naar de foto's. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Kom op met die foto's:,
Adje

Bericht door Adje »

Ik heb begrepen dat de betreffende serveerster achter door een traumatien is opgevangen om ze weer tot rust te brengen.
Volgens mij werd die brul van Matthijs redelijk gecompenseerd door de enorme fooi... :D
anna

Bericht door anna »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Kom op met die foto's:,
die avatar komt mij erg bekend. voor. ;)
nicname

Bericht door nicname »

Nou beetje tempo dan met die foto's, want ik ben benieuwd of we volgende keer echt tijd MOETEN maken voor de meeting van OSW.......

GRoetjes Nicname
Plaats reactie