En voor alle, alle, alle scherpte: je hebt ook nooit eerder een account gehad op refoforum?Psalm schreef: ↑24 okt 2023, 18:22Ja, sorry hoor. Ik ben gewoon heel duidelijk constant. Maar als jij mij als een agent gaat ondervragen dan neem ik het er wel van. Hopelijk kun je de humor daar van inzien.Ad Anker schreef: ↑24 okt 2023, 18:20Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!Psalm schreef: ↑24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit![]()
En voor de helderheid, omdat het blijkbaar hoog zit, kan ik zeggen: dit is mijn enige account op Refoforum. Ik heb geen andere accounts.
Overigens vroeg je pas naar wantrouwen, ik heb de exacte vraag even niet meer paraat, maar ik zal heel eerlijk zeggen dat ik nieuwe forummers vaak eerst een poosje laat gaan om te kijken wie of wat ze zijn. Er zijn al te vaak trollen, draaideurforummers, enzovoorts geweest. En zeker als er bepaald gedrag wordt vertoond, ben ik meteen erg op mijn hoede. Ik ga dit even niet verder specificeren, ik bedoel deze opmerking ook niet op jouw persoonlijk van toepassing, maar in zijn algemeenheid lukt het mij slecht om nieuwe refoforummers helemaal onbevangen te begroeten.
En eigenlijk vind ik dat raar van mijzelf, ik ben namelijk eerder te naïef dan te achterdochtig in het echte leven.