Zeker, dat beaam ik, ik vind het dan ook bijzonder onsympathiek en ongastvrij.Luther schreef:Dat zal, toch moet je oppassen met zo'n uitspraak. Mensen kunnen anderen daardoor wel enorm veel pijn doen.Marieke schreef:Als de Heere gaat spreken in je leven, dan maken zulke bijzaken (hoe onsympathiek ik het overigens ook vind) je niet zoveel uit denk ik.Eppo Gremdaat schreef:Het blijft een Godswonder (nee, dit is geen vloek) dat een jongeman als Al Charibi niet bij de eerste kennismaking met de kerkdienst in een Ger. Gem. niet is weggelopen om nooooit meer terug te keren. Het zal je maar gebeuren: eerst `deze bank is gereserveerd`en daarna `u zit op mijn plaats`. Gelukkig brandde er geen lampje totdat de plaatsen werden vrijgegeven..
Maar ik wil er maar mee zeggen als je zulke (bij)zaken belangrijker gaat vinden dan het gepredikte Woord van God wat je mag horen in zo'n dienst dat je dan niet goed bezig bent. Je ziet dat ook zo mooi terug in dat interview. Hoe gastvrij hij ook ontvangen werd bij de evangelische gemeenten, het Woord geeft dan toch de doorslag!