Houdt aan, tijdig en ontijdig!
Want in de wereld zult gij verdrukking hebben...
refo schreef:Hij is al weer terug.
Vermaning voor de volgende maal, indien hij kwaamt te misgaan.refo schreef:Hij is al weer terug.
Misschien zelf gaan naaien? Ik vind het erg leuk om te doen maar heb er de discipline niet voor.Lassie schreef:Dat je nergens fatsoenlijke (zw) rokken kunt kopen. Of ze zijn te kort of ze zijn zo lang dat je er een stuk vanaf moet knippen.Of ben ik klein?
Een tricot rok in een maatje (of meer maatjes) groter, evt combineren met een buikband. Desigual (via V&D in ieder geval te krijgen) heeft heel leuke tricotrokken in fatsoenlijke en leuke lengte.Lassie schreef:Dat je nergens fatsoenlijke (zw) rokken kunt kopen. Of ze zijn te kort of ze zijn zo lang dat je er een stuk vanaf moet knippen.Of ben ik klein?
Het moet echt over m'n (lelijke) knieen vallen. Anders is het geen gezicht. k Heb niet zulke mooie benen vandaar.Zita schreef:Een tricot rok in een maatje (of meer maatjes) groter, evt combineren met een buikband. Desigual (via V&D in ieder geval te krijgen) heeft heel leuke tricotrokken in fatsoenlijke en leuke lengte.Lassie schreef:Dat je nergens fatsoenlijke (zw) rokken kunt kopen. Of ze zijn te kort of ze zijn zo lang dat je er een stuk vanaf moet knippen.Of ben ik klein?
Bij de Hema hebben ze heel veel (gewone...) rokjesLassie schreef:Het moet echt over m'n (lelijke) knieen vallen. Anders is het geen gezicht. k Heb niet zulke mooie benen vandaar.Zita schreef:Een tricot rok in een maatje (of meer maatjes) groter, evt combineren met een buikband. Desigual (via V&D in ieder geval te krijgen) heeft heel leuke tricotrokken in fatsoenlijke en leuke lengte.Lassie schreef:Dat je nergens fatsoenlijke (zw) rokken kunt kopen. Of ze zijn te kort of ze zijn zo lang dat je er een stuk vanaf moet knippen.Of ben ik klein?
Die draag ik al 2 maanden nietIchtus schreef:Panty's
Hamsteren bij Hans Textiel; 't is nu 70% korting, en dat heb je bij panty's anders nooit. Maar ik hoop ze pas in oktober (o ja, ook nog iedere zondag, ter voorkoming van verdriet bij wat mensen) weer aan te trekken. En in de winter ben ik een ware zwartekousenSGP'er.Ichtus schreef:Panty's
Ik kocht er altijd met veel plezier mijn panty's, hier in de verre omgeving is er geen Hans meerZita schreef:Hamsteren bij Hans Textiel; 't is nu 70% korting, en dat heb je bij panty's anders nooit. Maar ik hoop ze pas in oktober (o ja, ook nog iedere zondag, ter voorkoming van verdriet bij wat mensen) weer aan te trekken. En in de winter ben ik een ware zwartekousenSGP'er.Ichtus schreef:Panty's