En, is 't gelukt?albion schreef:ik moest even wat uitproberen.
Schitterende foto`s
Re: Schitterende foto`s
~~Soli Deo Gloria~~
Dat ligt niet in de Eifel. 200 km verderop in het Sauerland, als ik het wel heb.-DIA- schreef: In de buurt van Dillenburg???
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
200 km dichterbij, in het Sauerland, lijkt me.refo schreef:Dat ligt niet in de Eifel. 200 km verderop in het Sauerland, als ik het wel heb.-DIA- schreef: In de buurt van Dillenburg???
(Maar 't is natuurlijk maar net waar je begint....)
~~Soli Deo Gloria~~
We zaten eens bij Dillenburg in mei, in de tijd dat die kernramp in Tsjernobylrefo schreef:Dat ligt niet in de Eifel. 200 km verderop in het Sauerland, als ik het wel heb.-DIA- schreef: In de buurt van Dillenburg???
plaats vond... Prachtig die bloeide bomen in die heuvels!
Deed me daar echt aan denken!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
JaHendrikus schreef:En, is 't gelukt?albion schreef:ik moest even wat uitproberen.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik was met een stel vrienden afgelopen zaterdagavond aan de oever der Merwede, zonder harp maar met gitaar. Het was er heerlijk, om de zonsondergang te beleven. Jammer dat er twee schepen voor anker 'in de weg' lagen. Ook is het zeer lastig om de horizon recht te krijgen. Vooral de eerste is superslecht. Maar ja, ik ben geen fotograaf.

freek schreef:Ik was met een stel vrienden afgelopen zaterdagavond aan de oever der Merwede, zonder harp maar met gitaar. Het was er heerlijk, om de zonsondergang te beleven. Jammer dat er twee schepen voor anker 'in de weg' lagen. Ook is het zeer lastig om de horizon recht te krijgen. Vooral de eerste is superslecht. Maar ja, ik ben geen fotograaf.

zo dan?
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus! Hoe krijg je dat voor elkaar?
!

Dat is niet zo moeilijk hoor. Picasa downloaden http://picasa.google.nl/ , foto een beetje bijsnijden, recht maken en de kleurverzadiging iets verhogen.freek schreef:Hendrikus! Hoe krijg je dat voor elkaar?!
~~Soli Deo Gloria~~
Ik en picasa kunnen mooie foto's maken.
(die drie van mij waren naturel, vers van de camera geplukt)
(die drie van mij waren naturel, vers van de camera geplukt)
--------------
refo schreef:Ik en picasa kunnen mooie foto's maken.

Maar Hendrikus, bedankt. Ik dacht eigenlijk dat Picasa een duur programma was. Niet dus.
~~Soli Deo Gloria~~
Nee, want zo zag het er niet uit.
--------------
Toch kun je door de kleuren wat meer te verzadigen juist het levensechte weer terugkrijgen.refo schreef:Nee, want zo zag het er niet uit.