Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Het is zó afschuwelijk...
Zou het een idee zijn om van elke asielzoeker bij binnenkomst het DNA af te nemen?
Zou het een idee zijn om van elke asielzoeker bij binnenkomst het DNA af te nemen?
Waarom geven we allemaal geen DNA af?helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Zou ook kunnen. Je moet ook allemaal je vingerafdruk geven.
Voor de veiligheid kunnen wel eens drastische maatregelen moeten worden genomen. Wat te denken van een verplichte irisscan en een verplichte vingerafdruk?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lijkt me geen goed plan. Je geeft toch ook je pincode niet af?!eilander schreef:Waarom geven we allemaal geen DNA af?helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Dan voel je je ook erg welkom als asielzoeker. Ben je net gevlucht bij een totalitair regime vandaan, kom je terecht in een land waar je bij voorbaat je DNA af mag geven. Of dat nou de methode is..helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Ik vraag me af wat er werkelijk gebeurd is in Keulen.
Spitten en niet moe worden.
Die vergelijking vind ik niet zo sterk. Als vastgesteld kan worden dat er geen misbruik van DNA gemaakt kan worden (ik weet dat nog niet zeker), dan zou het alleen een probleem zijn als je een misdaad begaat. Nu, dat lijkt me geen probleem en het zou de oplossing van veel misdaden sneller kunnen maken.Klavart schreef:Lijkt me geen goed plan. Je geeft toch ook je pincode niet af?!eilander schreef:Waarom geven we allemaal geen DNA af?helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Je pincode dient een heel ander doel en is natuurlijk strikt persoonlijk.
Dan zou iedereen zijn DNA af moeten geven! Dan zijn er heel veel misdaden opgelost.eilander schreef:Die vergelijking vind ik niet zo sterk. Als vastgesteld kan worden dat er geen misbruik van DNA gemaakt kan worden (ik weet dat nog niet zeker), dan zou het alleen een probleem zijn als je een misdaad begaat. Nu, dat lijkt me geen probleem en het zou de oplossing van veel misdaden sneller kunnen maken.Klavart schreef:Lijkt me geen goed plan. Je geeft toch ook je pincode niet af?!eilander schreef:Waarom geven we allemaal geen DNA af?helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Je pincode dient een heel ander doel en is natuurlijk strikt persoonlijk.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dat was ook wat ik zei, samanthi.
En dan hoorde ik vandaag nog dat er veel fouten zijn gemaakt.helma schreef:Het gebeuren in Keulen tijdens de jaarwisseling. Amper twee maanden geleden liep ik zelf over dat plein bij de Dom.
Misschien was dit wel te voorkomen geweest als ze wel die agenten die ze extra hadden ingezet? Je weet het niet.
De familie, vrienden en bekenden van Arie Houweling. Afgelopen vrijdag is hij omgekomen door een terreurdaad in Burkino Faso.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Het is hier het gesprek van de dag.
Hij heeft hier plaatselijk ook veel voor de samenleving gedaan.
Vreselijk om op deze manier gedood te worden
Hij heeft hier plaatselijk ook veel voor de samenleving gedaan.
Vreselijk om op deze manier gedood te worden

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De rechtszaak van de serieverkrachter. Bizar. 

De journalisten moeten het zodanig herschrijven, dat de smerige details enigszins verbloemd worden.Lassie schreef:De rechtszaak van de serieverkrachter. Bizar.
Volgens Saskia Belleman is de aanklager nogal expliciet in zijn beschrijvingen van de gruwelijke verkrachtingen.
Niet kies t.o. de slachtoffers om dat zo in de krant te zetten.
Heel schokkend om te lezen dat de man een gezin had, dus een zwart dubbelleven leidde.
Ik hoop dat hij voor heel lang achter de tralies belandt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon