super!!!albion schreef:Zoon is net thuis gekomen. Hij ziet er heel wat beter uit. Zijn eigen haar maar dan een stuk korter.
't Staat geweldig! Ouders blij!! Vreemde ogen dwingen is het spreekwoord, maar wat wij niet gedaan kregen, lukte zomaar in Antwerpen.
Waar denk je op dit moment aan? [2]
- MarthaMartha
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Soms valt het meealbion schreef:Zoon is net thuis gekomen. Hij ziet er heel wat beter uit. Zijn eigen haar maar dan een stuk korter.
't Staat geweldig! Ouders blij!! Vreemde ogen dwingen is het spreekwoord, maar wat wij niet gedaan kregen, lukte zomaar in Antwerpen.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat ik het zo leuk vind weer op het forum te kunnen gaan en lekker mee kletsen met jullie, en ook op de chat is het best weer gezellig.

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Mariavt schreef:Dat ik het zo leuk vind weer op het forum te kunnen gaan en lekker mee kletsen met jullie, en ook op de chat is het best weer gezellig.![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Sociale contacten is goed voor de mens!Mariavt schreef:Dat ik het zo leuk vind weer op het forum te kunnen gaan en lekker mee kletsen met jullie, en ook op de chat is het best weer gezellig.![]()
- Katharina van Bora
Aan de fijne kraamvisite van gisteravond! 

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
-
Katharina van Bora schreef:Aan de fijne kraamvisite van gisteravond!

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
-
Aan het bezoek van vanmorgen 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Aan overstelping van goede en lieve mensen en bezoeken en gezelligheid en warmte en liefde en roze en cadeautjes en eigenlijk nog t meest.. aan het wonder van nieuw leven en dat de Heere zo goed is!
Looft de Heere mijn ziel en vergeet geen van Zijn weldadigheden!
Looft de Heere mijn ziel en vergeet geen van Zijn weldadigheden!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik denk dat wij niet welkom zijnSchemerlichtje schreef:Katharina van Bora schreef:Aan de fijne kraamvisite van gisteravond!![]()

....Ik heb via msn en mail al gevraagd of we dinsdag kunnen komen, maar ik zal wel bellen...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Ik denk dat wij niet welkom zijnSchemerlichtje schreef:Katharina van Bora schreef:Aan de fijne kraamvisite van gisteravond!![]()
![]()
....Ik heb via msn en mail al gevraagd of we dinsdag kunnen komen, maar ik zal wel bellen...

vast t verkeerde adres ingevuld, heb nl niets gezien

btw.. hartelijk welkom!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vandaag veel post ontvangen, maar niet de feestelijke aankondiging van de boreling van Henriët en Jean. 

Het spijt ons echt.jvdg schreef:Vandaag veel post ontvangen, maar niet de feestelijke aankondiging van de boreling van Henriët en Jean.
Ik ga er toch steeds meer van balen.
Heel veel mensen hebben t kaartje nog niet..
Gelukkig hebben we deze keer wel gekozen om een kraamfeest te houden, dus in dat opzicht, als mensen in de kraamdagen niet kunnen, is er een mogelijkheid om in januari te komen.
Ik heb niets gezien??vlinder schreef:Ik denk dat wij niet welkom zijnSchemerlichtje schreef:Katharina van Bora schreef:Aan de fijne kraamvisite van gisteravond!![]()
![]()
Heb je t via Jean gedaan, ik meen dat hij zou terugsturen dat t goed is.
Nu ja, dan bij deze

In love!

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give