Wat doen we vandaag? [2]

Mister
Administrator

Re: Wat doen we vandaag? [2]

Bericht door Mister »

Fotootje... :ouioui
Rens

Bericht door Rens »

Mister schreef:Fotootje... :ouioui
misschien.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:zo lekker een maaltijdsalade halen op de fiets en die dan lekker in de tuin opsmikkelen terwijl ik ondertussen wat achtergrond ga doornemen over het verhaal dat ik moet vertellen en voorbereiden. Thema is christenvervolging en ik wil dat eerlijk gezegd iets verder uitspitten dan normaal.
k heb daar eens een inleiding over gegeven op de jv :D Maar al wat in gedachten hoe je het gaat doen?
Rens

Bericht door Rens »

Mister schreef:Fotootje... :ouioui
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Moderatorbericht:
aritha

Bericht door aritha »

Mooie foto´s Rens.
Gezellig, huiselijk. Leuk.
helma

Bericht door helma »

drukke dag vandaag!!

eerst met zoon van 9 naar de schooldokter
dan met mezelf naar de huisarts (m´n elleboog ziet er raar uit en doet flink zeer. kan soms geen kop koffie dragen...)
vanmiddag verjaardagsfeest zoon 12 en als afsluiting met die club barbequeen.
(natuurlijk eerst met de rest van het gezin wat anders eten...dus zal wel friet worden voor het gemak)

gelukkig komt mijn zus strijken!!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Lassie schreef:
JolandaOudshoorn schreef:zo lekker een maaltijdsalade halen op de fiets en die dan lekker in de tuin opsmikkelen terwijl ik ondertussen wat achtergrond ga doornemen over het verhaal dat ik moet vertellen en voorbereiden. Thema is christenvervolging en ik wil dat eerlijk gezegd iets verder uitspitten dan normaal.
k heb daar eens een inleiding over gegeven op de jv :D Maar al wat in gedachten hoe je het gaat doen?
Ja, ik ga het begin van de christenvervolging vertellen zoals beschreven staat in Hand. 4 en daarna een getuigenis vertellen die actueel is en hen daarna de vraag stellen wat zij zouden doen als ze door hun geloof vervolgd zouden worden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:
JolandaOudshoorn schreef:zucht, het is weer consultatiebureau tijd vandaag.... :deg
is dat niet leuk dan?

(ik heb 't wel eens consternatiebureau horen noemen...)
Ik heb mijn spreekuur pal naast het consultatiebureau... leuk hoor, al die baby huiltjes!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

MarthaMartha schreef:
Hendrikus schreef:
JolandaOudshoorn schreef:zucht, het is weer consultatiebureau tijd vandaag.... :deg
is dat niet leuk dan?

(ik heb 't wel eens consternatiebureau horen noemen...)
Ik heb mijn spreekuur pal naast het consultatiebureau... leuk hoor, al die baby huiltjes!!!
Leukerd dat je bent, genieten van het verdriet van zo'n kleintje :huhu Nou ja, het viel allemaal mee, ze deden het allebei prima. Pico bello! Alleen de oudste dochter moet nog eens terugkomen omdat ze denken dat haar spraak nog onderontwikkeld is. (ze slikt nog wel eens wat letters in of haalt die door elkaar)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lassie

Bericht door Lassie »

JolandaOudshoorn schreef:
Lassie schreef:
Ja, ik ga het begin van de christenvervolging vertellen zoals beschreven staat in Hand. 4 en daarna een getuigenis vertellen die actueel is en hen daarna de vraag stellen wat zij zouden doen als ze door hun geloof vervolgd zouden worden.

Ik heb afgesloten met een klein stukje video (weet de titel niet meer) en afgesloten met de tekst: 35 Wie zal ons scheiden van de liefde van Christus? Verdrukking, of benauwdheid, of vervolging, of honger, of naaktheid, of gevaar, of zwaard?

Wij hadden een tijdje geen dominee dus op verschillende tijden kerk (op zondag) en omdat wij op zondag jv. hadden mocht ik mijn inleiding op de middag houden. En omdat er s'middags meestal weinig leden kwamen dan s'avonds, had ik niet echt het idee dat er zoveel mensen kwamen. Maar dat had ik mis het bleek nogal een interressant onderwerp te zijn, en er kwam nog een ouderling langs ook. (ooeff, en ik ging nog wel een stukje film laten zien)....ik kneep hem wel een beetje. Maar het was zo positief dat ik zondagavond nog in de consistorie besproken ben (positief) :yahoo :yahoo
Rens

Bericht door Rens »

Vandaag de aanwezige, nu nog los rondslingerende, papieren in de kast inruimen, de ingelopen troep zorgden voor een vuile kamer, dus dat wordt weer stofzuigen vandaag.

Mórgenochtend is er een rommelmarkt van de kerk, dus zorg ik dat ik om kwart voor negen, gelijk met de ongure types die uit zijn op de mooiste stukken voor doorverkoop op andere markten, om ze her en der vóór te zijn............ik heb al een stel stickers gemaakt met "verkocht" er op, en op alles wat me aanstaat plak ik subiet zo'n sticker!!
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Rens schreef:Vandaag de aanwezige, nu nog los rondslingerende, papieren in de kast inruimen, de ingelopen troep zorgden voor een vuile kamer, dus dat wordt weer stofzuigen vandaag.

Mórgenochtend is er een rommelmarkt van de kerk, dus zorg ik dat ik om kwart voor negen, gelijk met de ongure types die uit zijn op de mooiste stukken voor doorverkoop op andere markten, om ze her en der vóór te zijn............ik heb al een stel stickers gemaakt met "verkocht" er op, en op alles wat me aanstaat plak ik subiet zo'n sticker!!
lachen!!! wel even doorgeven aan de verkoper he?! stel voor dat ie de stikkers niet herkend......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Rens

Bericht door Rens »

MarthaMartha schreef:
Rens schreef:Vandaag de aanwezige, nu nog los rondslingerende, papieren in de kast inruimen, de ingelopen troep zorgden voor een vuile kamer, dus dat wordt weer stofzuigen vandaag.

lachen!!! wel even doorgeven aan de verkoper he?! stel voor dat ie de stikkers niet herkend......
ik zet m'n naam er wel op natuurlijk, dan weten ze meteen wie die stickers er op heeft geplakt....ze kennen me goed genoeg om te weten wie rens van der linden is in het dorp....
Moderatorbericht:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Rens schreef:ik zet m'n naam er wel op natuurlijk, dan weten ze meteen wie die stickers er op heeft geplakt....ze kennen me goed genoeg om te weten wie rens van der linden is in het dorp....
sow, meneer se reputasie is snel gefestigt :humhihi
~~Soli Deo Gloria~~
Rens

Bericht door Rens »

Hendrikus schreef:
Rens schreef:ik zet m'n naam er wel op natuurlijk, dan weten ze meteen wie die stickers er op heeft geplakt....ze kennen me goed genoeg om te weten wie rens van der linden is in het dorp....
sow, meneer se reputasie is snel gefestigt :humhihi
m'n bijnaam in het dorp is Rens Ferrari.....................vanwege de scootmobiel..... :haha :haha :haha :haha
Moderatorbericht:
Gesloten