Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
aan m'n vader die morgen voor onderzoek een nachtje moet blijven in de slaapkliniek. Hopen dat er iets uit gaat komen.
-
Oeps, je hebt heel wat mensen in de kennissenkring die iets hebben Lassie. Sterkte joh! Verwacht het van Hem alleen.Lassie schreef:aan m'n vader die morgen voor onderzoek een nachtje moet blijven in de slaapkliniek. Hopen dat er iets uit gaat komen.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Uhh, Schemerlichtje, vader - kennissenkringSchemerlichtje schreef:Oeps, je hebt heel wat mensen in de kennissenkring die iets hebben Lassie. Sterkte joh! Verwacht het van Hem alleen.Lassie schreef:aan m'n vader die morgen voor onderzoek een nachtje moet blijven in de slaapkliniek. Hopen dat er iets uit gaat komen.

Lassie: is je vader overdag zo moe ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Nu een vader idd, maar verder las ik ook iets over een oom etc. Misschien moet ik zeggen: familiekring (dank voor je oplettendheid)Mara schreef:Uhh, Schemerlichtje, vader - kennissenkringSchemerlichtje schreef:Oeps, je hebt heel wat mensen in de kennissenkring die iets hebben Lassie. Sterkte joh! Verwacht het van Hem alleen.Lassie schreef:aan m'n vader die morgen voor onderzoek een nachtje moet blijven in de slaapkliniek. Hopen dat er iets uit gaat komen.![]()
Lassie: is je vader overdag zo moe ?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Aan mijn dochter die in Engeland woont en met de kerst hier een paar dagen zou komen logeren, helaas kan ze door omstandigheden niet komen, en we hadden ons er nog wel zo op verheugd.... 
En aan de stichting?IZB. waar ik prachtige dagboeken heb zien staan, misschien koop ik er wel één als bruin het kan trekken'k hoef tenminste geen sint kadootjes te kopen
..

En aan de stichting?IZB. waar ik prachtige dagboeken heb zien staan, misschien koop ik er wel één als bruin het kan trekken'k hoef tenminste geen sint kadootjes te kopen

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Aan een vriendin die vannacht een hersenbloeding heeft gehad. Ze ligt nu in zorgwekkende maar stabiele toestand in het ziekenhuis. Ze zal ws geopereerd moeten worden
En morgen heb ik een begrafenis van een nog vrij jonge vrouw, zij had een zeer agressieve vorm van kanker.
2 families die in de feestmaand in verdriet gedompeld zijn !

En morgen heb ik een begrafenis van een nog vrij jonge vrouw, zij had een zeer agressieve vorm van kanker.
2 families die in de feestmaand in verdriet gedompeld zijn !
Dat zijn heftige dingen. Pfff
- oesterschelpje
Heel veel sterkte Mara, er zal veel op je afkomen deze tijd!
- JolandaOudshoorn
aan de goede oude tijd van weleer (op RF)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
....aan zoonlief die in Antwerpen zijn haar in model laat knippen. Dit op uitnodiging van een meisje die examen moet doen. Hij mailde al dat we hem niet zullen herkennen. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Whellup, fel paarse hanenkam

Hou je maar vastalbion schreef:....aan zoonlief die in Antwerpen zijn haar in model laat knippen. Dit op uitnodiging van een meisje die examen moet doen. Hij mailde al dat we hem niet zullen herkennen.

Mara schreef:Whellup, fel paarse hanenkam![]()
pffffff..... daar heb ik hééélemááál niet aan gedacht.

Zoon is net thuis gekomen. Hij ziet er heel wat beter uit. Zijn eigen haar maar dan een stuk korter.
't Staat geweldig! Ouders blij!! Vreemde ogen dwingen is het spreekwoord, maar wat wij niet gedaan kregen, lukte zomaar in Antwerpen.
't Staat geweldig! Ouders blij!! Vreemde ogen dwingen is het spreekwoord, maar wat wij niet gedaan kregen, lukte zomaar in Antwerpen.
albion schreef:Zoon is net thuis gekomen. Hij ziet er heel wat beter uit. Zijn eigen haar maar dan een stuk korter.