Wij hadden er in 2009 eentje gehuurd. Stond 880 km op de teller. Maar mooi dat hij ons liet staan in Karlsruhe.Mara schreef:Welkom MoesTuin, zijn die vieren je gezin?MoesTuin schreef:Wij rijden in een Hyundai I10 uit 2011 met 85 PK en we passen er met z'n vieren ruim in
Klein maar fijn zullen we zeggen
Wat voor auto rijden wij?
Re: Wat voor auto rijden wij?
Ai....dat is nooit fijn Reforefo schreef:Wij hadden er in 2009 eentje gehuurd. Stond 880 km op de teller. Maar mooi dat hij ons liet staan in Karlsruhe.Mara schreef:Welkom MoesTuin, zijn die vieren je gezin?MoesTuin schreef:Wij rijden in een Hyundai I10 uit 2011 met 85 PK en we passen er met z'n vieren ruim in
Gelukkig is de onze nog trouw geweest tot op heden.... "pittig ding als je uhm op zijn staart trapt"

MoesTuin
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
Wij zijn auto-loos en dat bevalt prima! We kunnen wel gemakkelijk een auto lenen bij familie.
Wist je niet dat je af en toe moest tanken dan?refo schreef:Wij hadden er in 2009 eentje gehuurd. Stond 880 km op de teller. Maar mooi dat hij ons liet staan in Karlsruhe.Mara schreef:Welkom MoesTuin, zijn die vieren je gezin?MoesTuin schreef:Wij rijden in een Hyundai I10 uit 2011 met 85 PK en we passen er met z'n vieren ruim in
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck

Weet je dat de Vader je kent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
Rode Volvo V70
Het was destijds 2004, een van de goedkoopste auto's in Nederland.
Und er läuft, und läuft, und läuft....

Desondanks vind ik het toch een lomp en plomp geval....
Dan is een ECHTE Volkswagen toch mooier!

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bookreader
Misschien wel, maar dan sta je waarschijnlijk weer veel vaker bij de garage.-DIA- schreef:Het was destijds 2004, een van de goedkoopste auto's in Nederland.
[foto]

Wat ik zoal hoor over de Volkswagens van tegenwoordig...
Nee, wees dan maar blij met zo'n auto die gewoon blijft rijden.
...en gij zult voor het aangezicht des HEEREN, uws Gods, zeven dagen vrolijk zijn. (Leviticus 23:40b)
- Bookreader
Maar goed... wat voor auto we rijden. Waarom is dat zo'n belangrijke vraag? Waarom niet de vraag: wat voor fiets rijden wij? Die kom ik hier niet echt tegen. Ik zit veel vaker op mijn fiets dan in mijn auto.
En voor wie het wil weten: ik heb een Ford Fiesta.
En voor wie het wil weten: ik heb een Ford Fiesta.
...en gij zult voor het aangezicht des HEEREN, uws Gods, zeven dagen vrolijk zijn. (Leviticus 23:40b)
-
Welke fiets ik rijd? De zoveelste die ik voor drie tientjes op marktplaats opscharrel, want in Leiden worden fietsen continu gestolen. Ik zit nu al aan nummer vijf denk ik (maar goed, dat is in totaal ook maar 150 euro, een prijs die je al gauw voor een wat betere fiets neertelt).
- JolandaOudshoorn
Voor een betere fiets tel je al snel 700 Euro neer.sirdanilot schreef:Welke fiets ik rijd? De zoveelste die ik voor drie tientjes op marktplaats opscharrel, want in Leiden worden fietsen continu gestolen. Ik zit nu al aan nummer vijf denk ik (maar goed, dat is in totaal ook maar 150 euro, een prijs die je al gauw voor een wat betere fiets neertelt).
Ik rijd een Batavus huppeldepup.
En een VW Bora Station
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik verplaats me al fietsend ook op een Batavus, (type is me onbekend, maar zeker
geen Hupeldepup)
Afgelopen jaar gebruikte ik daarnaast een fiets van datzelfde merk, maar dan met een
elektrisch hulpje (geleend van mijn broer) en dat is wel prettig als ge door de bergen en
dalen van de Sallandse Heuvelrug en de heuvels ten Z. van R. rijdt.
geen Hupeldepup)
Afgelopen jaar gebruikte ik daarnaast een fiets van datzelfde merk, maar dan met een
elektrisch hulpje (geleend van mijn broer) en dat is wel prettig als ge door de bergen en
dalen van de Sallandse Heuvelrug en de heuvels ten Z. van R. rijdt.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik een Sparta ION XGT.
Inderdaad wel prettig zo'n hulpje.
Inderdaad wel prettig zo'n hulpje.
Zo duur hoeft een fiets niet te zijn, hoor..
Mijn fiets heeft een jaar of zes geleden tweehonderd euro gekost:

Uploaded with ImageShack.us
even uitvergroten:

Ik geef toe: er zitten wel een paar onderdelen op van andere tweedehands fietsen. Doet het in ieder geval prima!
(foto's van vakantie vorig jaar)
O ja: auto is een Ford Focus stationwagen (leasebak). Rijdt perfect en trekt errug goed caravan.
Mijn fiets heeft een jaar of zes geleden tweehonderd euro gekost:
Uploaded with ImageShack.us
even uitvergroten:

Ik geef toe: er zitten wel een paar onderdelen op van andere tweedehands fietsen. Doet het in ieder geval prima!
(foto's van vakantie vorig jaar)
O ja: auto is een Ford Focus stationwagen (leasebak). Rijdt perfect en trekt errug goed caravan.
Dit is mijn fiets:

Maar dat is lelijk off topic.
Daarom hier de auto: de ultieme refobak. Alles erop en eraan (incl 7 zitplaatsen) voor 19000 euro.

Maar dat is lelijk off topic.
Daarom hier de auto: de ultieme refobak. Alles erop en eraan (incl 7 zitplaatsen) voor 19000 euro.