Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Vandaag kreeg onze dochter sleutel van haar nieuwe flatje. Zó mooi! Echt een zegen.
Veel ruimte; in een mooie buurt en het ziet er allemaal leuk uit. Soort torenkamertje van Pluk.
Een van onze andere dochters gaat (tijdelijk) bij haar wonen. Hopelijk voelt ze zich snel thuis en veilig.
Nadat ze eind augustus slachtoffer werd van een ernstig misdrijf durft ze (nog) niet alleen te wonen.
Veel ruimte; in een mooie buurt en het ziet er allemaal leuk uit. Soort torenkamertje van Pluk.
Een van onze andere dochters gaat (tijdelijk) bij haar wonen. Hopelijk voelt ze zich snel thuis en veilig.
Nadat ze eind augustus slachtoffer werd van een ernstig misdrijf durft ze (nog) niet alleen te wonen.
Fijn Helma. Dat is een kleine zorg minder.helma schreef:Vandaag kreeg onze dochter sleutel van haar nieuwe flatje. Zó mooi! Echt een zegen.
En ik hoop dat de tijd een klein beetje kan helpen. Het is en blijft erg moeilijk.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Re: RE: Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
Fijn. Nu ben je met het kraanwagentje aan het verhuizen?helma schreef:Vandaag kreeg onze dochter sleutel van haar nieuwe flatje. Zó mooi! Echt een zegen.

Hadden we maar een kraanwagentje, dan kon de piano naar boven

Daar hebben ze iets op bedacht.helma schreef:Hadden we maar een kraanwagentje, dan kon de piano naar boven
- Niet meer zo actief -
Oh ja als je maar betaalt...[SMILING FACE WITH SMILING EYES]
En een paar hele sterke mannen? Zou dat niet gaan?helma schreef:Oh ja als je maar betaalt...[SMILING FACE WITH SMILING EYES]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee, je moet twee wenteltrappen op. En de piano te groot. Ze zal het voortaan met een keybord moeten doen
Ik heb een electrische piano is dat geen idee, altijd beter dan een keybord toch?helma schreef:Nee, je moet twee wenteltrappen op. En de piano te groot. Ze zal het voortaan met een keybord moeten doen
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Ja die hebben wij ook.samanthi schreef:Ik heb een electrische piano is dat geen idee, altijd beter dan een keybord toch?helma schreef:Nee, je moet twee wenteltrappen op. En de piano te groot. Ze zal het voortaan met een keybord moeten doen
Maar een keybord kan ze zo van ons meenemen; en geld voor wat anders heeft ze niet.
Op de foto zie je een van de torentjes van Een Stad in de Stad; daar gaat ze wonen.

Ziet er wel gezellig uit, daar. Zeker als het eind deze week flink gaat vriezen.
Wat ziet dat er mooi uit Helma. Het lijkt wel een kasteel.
Wordt jouw dochter toch een soort kasteeldame.
Wordt jouw dochter toch een soort kasteeldame.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Die afbeeldingen doen het niet met kliksafehelma schreef:Ja die hebben wij ook.samanthi schreef:Ik heb een electrische piano is dat geen idee, altijd beter dan een keybord toch?helma schreef:Nee, je moet twee wenteltrappen op. En de piano te groot. Ze zal het voortaan met een keybord moeten doen
Maar een keybord kan ze zo van ons meenemen; en geld voor wat anders heeft ze niet.
Op de foto zie je een van de torentjes van Een Stad in de Stad; daar gaat ze wonen.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Het is het torentje achter de brug. Ik zal het wel mailen
Fijn!helma schreef:Het is het torentje achter de brug. Ik zal het wel mailen