Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers 

Naar La Draille?Zeeuw schreef:Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers
Wel vreemd dan dat je het niet eens bent met degenen die zeggen dat je nergens aan mee hoeft te doen. Je wordt ook niet geacht om ergens aan mee te doen.GerefGemeente-lid schreef:Aha! Waarzo zit je?Ad Anker schreef:Wij zitten ook op een soort van refocamping en ik doe nergens aan mee. Gaat prima. Ik kan niet voetballen of volleyballen en bingo vind ik stom.
Zingen op zondagavond vind ik dan wel weer mooi.
Verder zeer eens. Met jou kan ik praten.
Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.Ambtenaar schreef:Naar La Draille?Zeeuw schreef:Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers
Lekker. Geniet ervan. Wij gaan dit jaar weer richting Scandinavië.Zeeuw schreef: Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.
Dat lijkt me ook wel een keer erg mooi om te doen. Verre reis/gaan jullie met de auto? Overigens staat ook Engeland op onze agenda. We zagen een programma over de (culinaire) omgeving van The New Forest. Dat zag er erg mooi uit.Ambtenaar schreef:Lekker. Geniet ervan. Wij gaan dit jaar weer richting Scandinavië.Zeeuw schreef: Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.
Ja, met de auto. We nemen de boot vanaf Duitsland. Wilden dit jaar eigenlijk ook naar Engeland, maar hebben gezien de ontwikkelingen rond corona daar nog maar even vanaf gezien. Misschien volgend jaar.Zeeuw schreef:Dat lijkt me ook wel een keer erg mooi om te doen. Verre reis/gaan jullie met de auto? Overigens staat ook Engeland op onze agenda. We zagen een programma over de (culinaire) omgeving van The New Forest. Dat zag er erg mooi uit.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Een aantal jaren geleden geweest. Mooie omgeving en nette camping.Zeeuw schreef:Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.Ambtenaar schreef:Naar La Draille?Zeeuw schreef:Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ah fijn, we zijn benieuwd.Maanenschijn schreef:Een aantal jaren geleden geweest. Mooie omgeving en nette camping.Zeeuw schreef:Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.Ambtenaar schreef:Naar La Draille?Zeeuw schreef:Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers
-
zitten er in de franse alpen ook christelijke campings?
Wij willen dit najaar, voor een tweedehands vouwwagen gaan kijken.
Zit nu op het werk, wil al wel een beetje heel vroeg, aan de voorpret beginnen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Is het een beetje dezelfde sfeer als op hun vorige camping (het beloofde land)? Daar ben ik wel eens een dag geweest en vond het niet fijn.Maanenschijn schreef:Een aantal jaren geleden geweest. Mooie omgeving en nette camping.Zeeuw schreef:Nee, La Bonne Source. Ik had er nog nooit van gehoord, maar er gingen wat bekenden heen en er was nog iets leuks vrij.Ambtenaar schreef:Naar La Draille?Zeeuw schreef:Wij gaan dit jaar ook naar een christelijke camping. Ik moet zeggen, ik hou wel van al die sportieve, gezamenlijke activiteiten. Ik zal opletten op mannen op tuinstoelen met boeken. Wellicht zijn dat mede-forummers
- Maanenschijn
Je kunt denken aan de RCN camping in Castelane. RCN is niet specifiek christelijk, maar door de zondagse diensten worden ze wel vaak bezocht door christelijke gezinnen.Bertiel schreef:zitten er in de franse alpen ook christelijke campings?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Ik weet het niet, ik ben nooit op 'het beloofde land' geweest. Ieder ervaart dingen anders. La Binnen Source is erg netjes, voor ons bijna te georganiseerd. Waarbij de familie (eigenaren) erg nadrukkelijk aanwezig waren, destijds. En we hadden daar een beetje valse start doordat de besproken plaats niet beschikbaar was en er vrijwel geen vergelijkbaar alternatief was.merel schreef:
Is het een beetje dezelfde sfeer als op hun vorige camping (het beloofde land)? Daar ben ik wel eens een dag geweest en vond het niet fijn.
Maar de camping is door velen erg geliefd en komen er jaren terug. Dus dat zegt ook wat. Daarom wil ik mijn ervaring vooral positief overbrengen om geen onjuist vooroordeel te kweken.
Er zijn op dit moment 2 gezinnen die we kennen en die zijn er positief over. We gaan het ervaren.Maanenschijn schreef:Ik weet het niet, ik ben nooit op 'het beloofde land' geweest. Ieder ervaart dingen anders. La Binnen Source is erg netjes, voor ons bijna te georganiseerd. Waarbij de familie (eigenaren) erg nadrukkelijk aanwezig waren, destijds. En we hadden daar een beetje valse start doordat de besproken plaats niet beschikbaar was en er vrijwel geen vergelijkbaar alternatief was.merel schreef:
Is het een beetje dezelfde sfeer als op hun vorige camping (het beloofde land)? Daar ben ik wel eens een dag geweest en vond het niet fijn.
Maar de camping is door velen erg geliefd en komen er jaren terug. Dus dat zegt ook wat. Daarom wil ik mijn ervaring vooral positief overbrengen om geen onjuist vooroordeel te kweken.
Netjes en schoon is inderdaad een pluspunt. Onze kinderen houden ook wel van een club en een beetje animatie, maar alles georganiseerd trekt ons zelf niet zo. En elk jaar met dezelfde mensen op een camping staan vind ik zelf niet prettig. Dat benauwt mij. Dat is/was trouwens ook op hun vorige camping.Maanenschijn schreef:Ik weet het niet, ik ben nooit op 'het beloofde land' geweest. Ieder ervaart dingen anders. La Binnen Source is erg netjes, voor ons bijna te georganiseerd. Waarbij de familie (eigenaren) erg nadrukkelijk aanwezig waren, destijds. En we hadden daar een beetje valse start doordat de besproken plaats niet beschikbaar was en er vrijwel geen vergelijkbaar alternatief was.merel schreef: