Whoeeeeeeeeeee als echte oranjefan stond ik te trappelen voor het Binnenhof, in alle vroegte vertrokken richting Den Haag! Aldaar waren we een der eersten die bij de dranghekken op the Royal Familie stonden te wachten, dus een super mooi plekje! :+
Wij hoopten dat ze langs ons zou flaneren in haar schitterende kledij maar helaas, we mochten het met de koninklijke bus en koninklijke auto's doen die met een seconde of 20 goed in beeld was en vervolgens het poortje door ging om JPB en de rest van zn kornuiten te ontmoeten! (Uit beeld dus).
Na een kop warme choc met slagroom richting Scheveningen vertrokken! Was super leuk, druk ook! We konden gebruik maken van het openbaarvervoer wat deze dag geheel op kosten van Regio Haaglanden was :u:u:u:u:u:u:wo
Eindbestemming bereikt werden we behangen met shawltjes en kregen we een toetertje in handen gedruk :, (sja je bent nederlander of je bent t niet

)
Aldaar een paar BN'ners (bekende nederlanders) gezien en super close up op de foto kunnen zetten (Joop van Tellingen, Edwin Smulders & Dolf Jansen) we tekenden een grote (megagrote) verjaardagskaart en vervolgden onze route over de boulevard!
Ik had inmiddels het shawltje om mn hoofd geknoopt en een groep toeristen barstten in juichen uit, duimen omhoog en men wilde ook wel zo'n shawltje hebben... helaas pindakaas... deze was van mij :!
Na een (gratis aangeboden) TomPoes en een glas cola light gedronken te hebben, richting de plek waar the royal familie zou komen :bou: we kwamen daar rond 12.00 aan. Al rond die tijd konden we 2e rang staan... naja... is nie anders! Na precies 2 uurtjes wachten (met brallende studenten als achtergrond koor en een trieste versie van het wilhelmus daarop gevolgd met het Wilhelmus gezongen op de manier 'van de wereld' [size=-2]as you know[/size] )werd het wachten beloond! Een klein toespraakje (ik meen van Burgemeester D. ) en vervolgens kwam de queen door de poort van vissersnetten en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar waren ze :u:u:u:u:u:u:u

bou::wo:wo:wo:wo:in
Maxima biiiiiiiiiijna een handje kunnen geven (ze gaf hem aan de vrouw die voor me stond :sne:i) en snel super foto's kunnen maken met digicam! Whoooooooooooeeeeeee:bou: Ik heb foto's van Maxima & WimLex (Super stoer), van Koningin Beatrix (erg lief) en van de hoed van koningin Beatrix, ook erg leuk natuurlijk! (Ze draaide net dr hoofd om :!:! )
Vervolgens verdwenen ze uit zicht en gingen we een wandelingetje doen door het mooie Scheveningen! Aangekomen bij 'een oude tram' gingen we daar maar weer 2 uurtjes wachten...! En ook dit wachten is beloond! Weer mooie foto'tjes kunnen maken!
Wat me wel is opgevallen dat (in onze ogen) 'asocialen' socialer zijn dan socialen... die gedragen zich eerder asociaal... (wie het vatte, vatte het!)
Nou ik denk dat ik fantastisch kan slapen vannacht! (Als mn wangetje ut toelaat!) Ik zal kijken of ik hier wat foto's kan plaatsen. Ze komen zoiezo op mn weblog!
Mijn doel was, Zwangere Maxima op de foto zetten EN UT IS GELUKT OOOOOOOK!!! De foto is super spontaan en wim lex staat naast max (die een dropje uit een zak krijgt aangeboden) super spontaan te zwaaien!
Oranje boven mensjes,
be blessed!