Koninginnedag

Daphne

Koninginnedag

Bericht door Daphne »

In het forum overige was al een topic hier over maar aangezien dit forum voorlopig voor onbepaalde tijd niet functioneerd maar even een nieuwe topic gemaakt (mocht de Mod zich geroepen voelen om dit te veranderen (de topic misschien in zn geheel overhevelen naar Actuele zaken??) be my guest! :)

Gaan we dit jaar nog wat doen met koninginnedag?! Gaan we nog een handdruk van hare majesteit proberen te bemachtigen?! Misschien wel een zoen van een knappe prins/prinses proberen te bemachtigen?!
Gaan we ballonen oplaten en luidkeels het Wilhelmus jubelen?! Vrijmarkten bezoeken of lekker naar Amsterdam?!
Doen we nog wat met de Oranjenacht/Koninginnenach(t)? Gaan we oranjegekleed?!

Hare Majesteit heeft een interview gegeven met (de NOS??!!) en dat wordt vanavond al uitgezonden (ned1-3?) :!
Gaan we dit kijken?! (Voor degene die tv heeft)

Mijn plannetje:

vanavond kijken wat de Majesteit ons te melden heeft
Morgenavond als het lukt naar de Oranjenacht hier Gouda met mn kroontje op :! :stu
Zaterdag als het lukt naar den Haag om daar Koninginnedag te vieren, kijken of k nog een glimp van Bea op kan vangen (of misschien nog wel belangrijker... Amaliatje :+ that sweet girl en zwangere maxima)

Gouda heeft een super gezellige oranjenacht/koninginnenacht maar 30 april is t in 1 woord super saai! Een grote rommelmarkt een paar scouts op het marktplein die zich in t bos wanen en dat was ut dan maar weer voor dit jaar... Neej als ik niet teveel last heb van mn kaak hoop ik Gouda te ontvluchten!
MatthijsHeb ik weer hoor.

Hoogeveen heeft een boek uitgegeven over de Koninginnedag in Hoogeveen. Sta ik toch warempel op 2 foto's waar ik de de koningin een hand geef. Ze hebben maar liefst voor die 2 foto's een volle pagina gebruikt en ook nog een stuk tekst over de foto's...

Als dat nog niet genoeg is. Nee,dat was nog niet genoeg.

Vorige week kwam er een fotograaf bij mij op het werk met een paar foto's waar hij graag een schitterende lijst om heen wou hebben, en die ging hij ophangen bij een expositie. Je raad het zekers al! Thijs z'n foto hangt nou ergens op een expositie. Leuk hoor.

Het was trouwens de mooiste foto die hij gemaakt op koninginnedag. Zit actie in zei hij.. hahaha.

Als ik kans heb om de foto's digitaal te krijgen dan zal ik die hier plaatsen...

[Veranderd op 8/10/02 door Matthijs]
K heb die foto nog nergens gezien (of heb ik wat gemist Matthijs?!!!!!) Ben wel benieuwd :+:+:+:+:+:u

[Aangepast op 28/4/05 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Jelle

Bericht door Jelle »

Koninginnedag?

Het zal best wel.

Ik hoop dat het zaterdag mooi weer zal zijn. En waarom?
Omdat ik dan heerlijk een dagje in mijn luiestoel in de zon ga zitten hangen.
Misschien een bbq-tje en dat is het.

Zo heerlijk rustig, ik kijk er nu al naar uit.
Lassie

Bericht door Lassie »

morgenavond lampionoptocht kijken
slapen

zaterdag vertoef ik ergens in of rondom Utrecht met een klein klubje.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Vannacht 3 uur naar Parijs, 30 april 5 uur 's ochtends thuis. Bed in. De rest van de dag draaimolens, suikerspin, lampionoptocht (oftewel oppas op 3 mini's). :thu
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Vannacht 3 uur naar Parijs, 30 april 5 uur 's ochtends thuis.
Waauwww dat heb k ook es gedaan! Super tof!!!! :bou:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Met de Driestar? dochter is vorige week geweest. Inderdaad supertof!
Be yourself, there are plenty of others.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Met de Driestar? dochter is vorige week geweest. Inderdaad supertof!
:+:+:+:+:+ jh was leuk! Alleen sneu dat er vliegtuigjes van de Eifeltoren werden afgegooid :sne maar t was een geweldige dag! Brussel was ook stoer trouwens :)

WE WIJKEN AF!!!
vlinder

Bericht door vlinder »

Ik ga lekker werken.

;s morgens misschien ff opt
ocht kijken, maar anders alleen uitslapen en van 14:00 uur tot 23:00 uur werken. happy queenday!!

Mensjes denken nog allemaal dat juliaantje jarig is. Is ook wel leuk hoor. Ze krijgen de schok van hun leven als je zegt dat Bea koningin is al 25 jaar en julia is overleden. Nou dan laten we het maar bij dat juliaantje jarig is.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik ga niets bijzonders doen op koninginnedag. Het is een gewone zaterdag met een oranje tintje en met 's avonds wat meer dronken lui door de straat dan anders.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Matthijs

Bericht door Matthijs »

waarschijnlijk vliegtuigen spotten rondom Schiphol. Ik ben daar dol op!
Gelijk mijn Nikon F90 uittesten.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door DaphneK heb die foto nog nergens gezien (of heb ik wat gemist Matthijs?!!!!!) Ben wel benieuwd :+:+:+:+:+:u
Marjan

Bericht door Marjan »

Het aller-allerleukste van koninginnedag is de vrijmarkt! Voor een prikkie de leukste dingen kopen!
Vroeger kocht ik vaak Fischer Price spullen voor weinig, of lego soms, boeken, hebbedingetjes.
Heerlijk. En als we hier alles gezien hebben, óp naar Woerden of misschien wel Gouda. Lekker op koopjes jagen.
Be yourself, there are plenty of others.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door DaphneK heb die foto nog nergens gezien (of heb ik wat gemist Matthijs?!!!!!) Ben wel benieuwd :+:+:+:+:+:u
:puwelke nog niet gemaakte foto wil jij alvast zien Daphne?

[Aangepast op 28/4/05 door Matthijs]
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs

Jij bent toch matthijs uit Hoogeveen?! Of heeft Matthijs een dubbelganger?!

zie hier halverwege de pagina ga niet lopen roepen dat k gek ben he?!
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs

Jij bent toch matthijs uit Hoogeveen?! Of heeft Matthijs een dubbelganger?!

zie hier halverwege de pagina ga niet lopen roepen dat k gek ben he?!
o toen in 2002....... jaja, hare majesteit een hand gegeven en maxima:D
De foto heb ik nog wel ergens, maar niet digitaal. Ik sta er overigens daar ook mee in een gedenkboek (of hoe noem je zoiets). "t was de mooiste foto volgens de fotograaf:,
Plaats reactie