Petitie stop reclame "Hand van God"

Unionist

Petitie stop reclame "Hand van God"

Bericht door Unionist »

Versatel zendt momenteel de TV-spot "Hand van God" uit. In de TV-spot voor ADSL abonnementen zorgt de ‘Hand van God’ ervoor dat een voetbal in het doel verdwijnt. De Bond tegen het vloeken heeft een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie maar behandelt deze klacht pas op 10 mei. Via deze petitie kun je Versatel laten weten dat je deze spot niet meer wilt zien.

Vind jij ook dat deze commercial van de buis moet verdwijnen? Teken dan de onderstaande petitie!

http://www.reclamefatsoen.christenunie. ... me_versate
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Matthijs

Bericht door Matthijs »

zou het helpen?
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik denk het niet, maar niet geschoten is altijd mis. En waarschuwen kan nooit kwaad ook al denken wij dat het niet zal helpen.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

heel goed initiatief ik erger me mateloos aan deze reclame

of het helpt ? denk het niet tenzij de reclame over moslims of zo gaat dan zou het wel helpen want dat mag niet van deoverheid maar ach dat kleine christelijke becolkingsdeel van nederland wat maakt dat nou uit

zo wordt er volgens mij wel gedacht maar goed meer dan aangeven kunnen we niet
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Ik heb die reclame nog niet gezien, maar keur het natuurlijk af.

En ach je kunt altijd tekenen voor zoiets, dan heb je het gevoel dat je iets gedaan hebt.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
vlinder

Bericht door vlinder »

Heb hem op me werk gezien. Al die mensen zaten voor de buis. Heb hem toen uitgezet en met sommige een spelletje gedaan of naar bed gebracht. Verschrikkelijk. Bah, ik had er die avond gewoon een naar gevoel bij als ik naar het lege tv scherm keek, maar goed.

Aktie vind ik goed.

OF het idd wat uitmaakt weet ik niet, maar je komt iig voor je standpunt uit.

een fladder van vlinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Het is gewoon een trend. Tegen de grenzen van reclamewetten aan gaan zitten. Totdat ze door de reclamecode commissie worden teruggefloten. Maar ja, dan is de boodschap al overgebracht.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik heb de reclame vanavond pas voor t eerst gezien... mn mond viel open van verbazing :$ elk vezeltje in mn lichaam verzette zich tegen deze reclame! Wat ontzettend erg...!!!!!

Het nare is dat reclame's soms wel eens 2-3 keer uitgezonden worden in 1 reclame blok (of toevallig als je aan t zappen bent van nl 3 naar 2 oid)...

Ik hoop dat deze reclame snel van de buis verdwijnt... anders zap ik gewoon als ie weer op is... ik wil hem niet zien :sne:ha

Overigens... het viel me op dat er de laatste tijd alleen maar heftige reclames zijn... nooit meer eens een reclame met een brintasmile of een cruslyhoofd...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
limosa

Bericht door limosa »

Ik heb gelukkig geen TV en deze reclame ken ik daarom niet, ik weet eigenlijk niet of ik dan wel moet protesteren. Er is nog heel verschrikkelijk veel meer reclame waar ik tegen zou kunnen protesteren maar ja, wat je niet ziet wat moet je daarmee?
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik heb gelukkig geen TV en deze reclame ken ik daarom niet, ik weet eigenlijk niet of ik dan wel moet protesteren. Er is nog heel verschrikkelijk veel meer reclame waar ik tegen zou kunnen protesteren
zoals?!

(vind je me kritisch als ik zeg dat het lijkt dat er een ontzettende tegenstelling in je zinnen zit?!)

[Aangepast op 30/4/05 door Daphne]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
limosa

Bericht door limosa »

De hele wereld is vol van reclame die Godslasterlijk of aanstootgevend is. Maar in de regel protesteer je alleen tegen die dingen waar je mee geconfronteerd wordt. Toch?
Sabra

Bericht door Sabra »

Het is duidelijk dat men deze parodie niet snapt.

Op het wereldkampioenschap maakte de Argentijn Maradona een doelpunt met zijn hand. Hij legde dit uit als zijnde de ' hand van god'.
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Sabra
Het is duidelijk dat men deze parodie niet snapt.

Op het wereldkampioenschap maakte de Argentijn Maradona een doelpunt met zijn hand. Hij legde dit uit als zijnde de ' hand van god'.
Dat is nog steeds profaan...
Be yourself, there are plenty of others.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

ik betwijfel of ze daar een parodie op maken die deze reclame tot gevolg heeft gehad

hoe lang is dat geleden zeg die wk ik heb er vele gevolgd maar kan me dit voorval niet herinneren en ik heb ze toch vanaf 78 allemaal redelijk gevolgd
Sabra

Bericht door Sabra »

WK 1986 in Mexico, Argentinië-Engeland.
Plaats reactie