De slagsleutel krijgt bijna alle sloten open
wij hebben het o pkantoor gebrobeerd met een slot en het lukt echt ! Kinderlijk simpel zelfs zonder te vijlen lukte het
vwb de verzekering
als het mij gebeurd dat me deur op slot is maar me huis is leeg dan zal ik persoonlijk zorgen voor inbraak sporen !
tis mischien niet netjes maar wat moet je dan ?
vwb de verzekering
als het mij gebeurd dat me deur op slot is maar me huis is leeg dan zal ik persoonlijk zorgen voor inbraak sporen !
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
wij hebben het o pkantoor gebrobeerd met een slot en het lukt echt ! Kinderlijk simpel zelfs zonder te vijlen lukte het
vwb de verzekering
Hoorde vanochtend dat wanneer je een goed politierapport had dit voldoende was voor de verzekering om toch uit te keren.
Mijn ervaring met verzekeringsmaatschappijen is dat ze kopste wat kost onder de betaling willen uitkomen, dus..... een eindeloze discussie.
Vanwaar de behoefte om dit ook te proberen?! Die man zei trouwens 'Als dit bekend wordt dan is veilig wonen er niet meer bij' (iets in die zin) nou... alsof er nooit mensen naar Nova kijken...:t beetje domme opmerking!
Verzekeringen oplichten vind ik een kwalijke zaak...
Verzekeringen oplichten vind ik een kwalijke zaak...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
en keer op keer me huis op niuw inrichten en weer laten leeghalen (extreem gezegd) vind ik een kwalijke zaak en dan met name voor me portomonee
of je gaat hier shoppen
http://www.multipick-service.com/en/tools/36100_en.htm
[Aangepast op 29/4/05 door Lambertus]
of je gaat hier shoppen
http://www.multipick-service.com/en/tools/36100_en.htm
[Aangepast op 29/4/05 door Lambertus]
Ja.. nee das handig... zo werk je criminaliteit van OSW mensen in de hand lambertus :wo:$:#:!:sne:sne:sne:sne:haOorspronkelijk gepost door Lambertushttp://www.multipick-service.com/en/tools/36100_en.htm
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
een voordeel van de melding van deze site is wel natuurlijk dat ik eerst bij julie kom kijken als me huis leeg is :,:,
maar het is inderdaad diep treurig dat dit kan allemaal
Maar ik ben zojuist thuisgekomen (wat een luxe zeg na de laatste paar slopende dagen op kantoor !! )
en gelukkig..... alles stond er nog !
maar het is inderdaad diep treurig dat dit kan allemaal
Maar ik ben zojuist thuisgekomen (wat een luxe zeg na de laatste paar slopende dagen op kantoor !! )
en gelukkig..... alles stond er nog !
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en u weet waar mijn huis woont aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahOorspronkelijk gepost door Jelle
Ik denk dat ik vanavond eens met mijn aangepaste sleutel op pad gaat.
Zelfs de koelkast is niet meer veilig :,Oorspronkelijk gepost door Daphneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en u weet waar mijn huis woont aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahOorspronkelijk gepost door Jelle
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Oorspronkelijk gepost door Daphneaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en u weet waar mijn huis woont aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahOorspronkelijk gepost door Jelle
Ehm ja?? meestal hè?
Waar mijn huis woont.......:,
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.