Hangouderen
Hangouderen
Ouderenfonds pleit voor 'bejaardenhangplekken'
OUDE PEKELA/BUNNIK - Het Nationaal Fonds Ouderenhulp pleit voor speciale hangplekken voor bejaarden. Deze 'hang-outs', zoals het fonds ze noemt, moeten vereenzaming en verveling van bejaarden voorkomen, aldus directeur J. Romme van het fonds woensdag.
Het ouderenfonds komt met het plan nadat de Groningse gemeente Oude Pekela deze week in een lokaal winkelcentrum een samenscholingsverbod voor hangouderen had ingesteld.
Groepjes verveelde bejaarden zochten elkaar in het centrum op en hielden daar de bezoekers nauwlettend in de gaten. Dit tot grote ergernis van zowel de ondernemers als het winkelend publiek.
:,:pu
Bron: http://www.nu.nl
OUDE PEKELA/BUNNIK - Het Nationaal Fonds Ouderenhulp pleit voor speciale hangplekken voor bejaarden. Deze 'hang-outs', zoals het fonds ze noemt, moeten vereenzaming en verveling van bejaarden voorkomen, aldus directeur J. Romme van het fonds woensdag.
Het ouderenfonds komt met het plan nadat de Groningse gemeente Oude Pekela deze week in een lokaal winkelcentrum een samenscholingsverbod voor hangouderen had ingesteld.
Groepjes verveelde bejaarden zochten elkaar in het centrum op en hielden daar de bezoekers nauwlettend in de gaten. Dit tot grote ergernis van zowel de ondernemers als het winkelend publiek.
Bij ons in het centrum ook.Oorspronkelijk gepost door lammert
Ouderenfonds pleit voor 'bejaardenhangplekken'
Stuk of 7 bejaarden in scootmobiels. Zitten de mensen aan te gapen enz.
Kan begrijpen dat men zich daar aan stoort.
Ze mogen elkaar wel ontmoeten, maar op een speciaal aangewezen plek.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ze worden ook al scheef aangekeken als ze autorijden, bij de bank zijn ze lastig omdat ze geen computer hebben en nu mogen ze elkaar ook al niet ontmoeten bij het winkelcentrum.
Het idee vind ik goed.
hm...
volgens mij hebben de mensen die zich er aan storen een slecht geweten. Het is toch van alle tijden dat ouderen elkaar op een bepaalde plek opzoeken?
volgens mij hebben de mensen die zich er aan storen een slecht geweten. Het is toch van alle tijden dat ouderen elkaar op een bepaalde plek opzoeken?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
je bedoelt... zorgcentrum?Oorspronkelijk gepost door refo
hm...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
:,:,:, Je humorzenuw is niet geraakt bij de k...ch.....Oorspronkelijk gepost door Daphneje bedoelt... zorgcentrum?Oorspronkelijk gepost door refo
hm...
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Nee, juist niet.Oorspronkelijk gepost door Daphneje bedoelt... zorgcentrum?Oorspronkelijk gepost door refo
hm...
Misschien is dat het probleem. We hadden ze nou net de afgelopen 30 jaar in zo'n bunker opgeborgen. Maar nu is daar geen geld meer voor. Ipv naar de recreatiezaal gaan ze nu weer de straat op.
--------------