Was jij dat mannetje dat ze met loeiende sirenes hebben opgepakt:D:D:DOorspronkelijk gepost door marsm104
Vanavond nog gehøkt met een BMW M3 op het industrieterrein in Rijssen... Woaahr..!
Rampenoefening wordt echt
Zie ik hier weer een vingertje wijzen??????????Oorspronkelijk gepost door PimFf serieus, Tukker, sta je dan 's avonds 'Heer' wees mijn gids' enzo te zingen?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door UnionistTukkert gaat volnde weeeeek høken en daldeejen as Riessen kampioen wor.Oorspronkelijk gepost door tukkertje Niet slecht:D
Komende zaterdag he tegen dronten. Die gaan degraderen. 's avonds concert in Barneveld, dus ik kan niet te lang in de kantine blijven hangen.
Nee, ik hoopte dat het een eye-opener was.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZie ik hier weer een vingertje wijzen??????????Oorspronkelijk gepost door PimFf serieus, Tukker, sta je dan 's avonds 'Heer' wees mijn gids' enzo te zingen?Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Unionist Tukkert gaat volnde weeeeek høken en daldeejen as Riessen kampioen wor.
Komende zaterdag he tegen dronten. Die gaan degraderen. 's avonds concert in Barneveld, dus ik kan niet te lang in de kantine blijven hangen.
[Aangepast op 22/4/05 door Pim]
Oorspronkelijk gepost door PimNee, ik hoopte dat het een eye-opener was.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeZie ik hier weer een vingertje wijzen??????????Oorspronkelijk gepost door PimFf serieus, Tukker, sta je dan 's avonds 'Heer' wees mijn gids' enzo te zingen?Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Heb een bril op en soms contactlenzen in, dus ik zie nog steeds haarscherp
Wat Pimmemans bedoelt is dat er een ander lichtje over aan gestoken werd... dit keer niet de eetkamerlamp maar een nachtlampje (of andersom) :stu:stuOorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Pim
Nee, ik hoopte dat het een eye-opener was.
Heb een bril op en soms contactlenzen in, dus ik zie nog steeds haarscherp
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."