Arnold Schwartzenegger
Arnold Schwartzenegger
Wel eens gehoord van meneer Schwartzenegger?? Hij is governor van California. Hij hield een toespraak en wat zei hij??? " Amerika should close his borders" Weten jullie waar hij vandaan komt??? Hij bood zijn verontschuldigingen aan en zei dat hij bedoelde " secure his borders' en dan speciaal met Mexico....
Ik vind dit een enge man , maar dat vond ik altijd al...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ja hij komt uit Oostenrijk.Oorspronkelijk gepost door Margriet
Wel eens gehoord van meneer Schwartzenegger?? Hij is governor van California. Hij hield een toespraak en wat zei hij??? " Amerika should close his borders" Weten jullie waar hij vandaan komt??? Hij bood zijn verontschuldigingen aan en zei dat hij bedoelde " secure his borders' en dan speciaal met Mexico....
Dit stond vanmorgen in de krant by us:
Schwarzenegger wil grenzen 'dichtgooien'
(c) Justin Sullivan
SAN FRANCISCO - De Californische gouverneur Arnold Schwarzenegger heeft gepleit voor het ,,dichtgooien'' van de grenzen om de toestroom van illegalen tegen te gaan. Dat meldde de Amerikaanse krant Los Angeles Times woensdag.
Nog goed en wel, voordat hij zijn toespraak had afgemaakt, haastte zijn woordvoerster zich te zeggen dat de politicus bedoelde dat de grenscontroles strenger moeten.
In een rede ten overstaan van de nationale conventie van krantenuitgevers verklaarde Schwarzenegger dat deelstaten weinig zeggenschap hebben over het immigratiebeleid. De Oostenrijker van geboorte die in 1968 naar de Verenigde Staten trok, zei daarna dat de VS de grenzen ,,moeten sluiten in Californië en op alle andere plaatsen tussen Mexico en de Verenigde Staten''.
Schwarzenegger is geregeld niet accuraat in zijn gebruik van het Engels en dit is zo'n geval zijn, verklaarden medewerkers van de gouverneur later. Hij bedoelde slechts te zeggen dat de controles aan de grens moeten worden aangescherpt om illegale immigratie tegen te gaan, aldus woordvoerster Thompson."

- Miscanthus
Gouverneur Schwarzenegger heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Zijn verklaring was dat zijn uitspraken verkeerd overkwamen door zijn soms gebrekkige beheersing van de Engelse taal, zie deze link.
- Miscanthus
- Miscanthus
en hij zei echt "close his borders" Ik hoorde de opname.
Nou ik ga een actie beginneen om het Amerikanen moeilijker te maken een buitenlandse vrouw te trouwen,lijkt me nuttig...:u
Nou ik ga een actie beginneen om het Amerikanen moeilijker te maken een buitenlandse vrouw te trouwen,lijkt me nuttig...:u
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Wonderlijk ook, hij is in 'Junior' zwanger geraakt... :$:$:$:!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Maargoed, blijft staan dat het een aparte kerel is en z'n vrouw nog aparter.
Maar hoe weet je da zn vrouw apart is?

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."