In memoriam
Re: In memoriam
Overleden Ds R H Kieskamp em pred van de PKN
- J.C. Philpot
Gisteren stond er nog een interview met hem in het RD: https://www.rd.nl/artikel/925425-geen-r ... n-denkbaarHHKtE schreef:Overleden Ds R H Kieskamp em pred van de PKN
Ik herinner me nog een oudejaarspreek over Openbaringen 22 van hem, in een klein wit dorpskerkje. Het zal zo'n 10 tot 15 jaar geleden zijn geweest.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield

Meindert Leerling, eerste Tweede Kamerlid voor de RPF, is ons ontvallen.
Who is John Galt? 

Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
Van harte gecondoleerd. Ingrijpend. Veel sterkte, samen met je familie!Posthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
- Bonny
- Contacteer:
Sterkte. Heel veel sterkte toegewenst.Posthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
The Groom's still waiting at the altar
Gecondoleerd Posthoorn. Veel sterkte toegwenst.
Gecondoleerd, veel sterkte!Posthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
Van harte aan de Heere bevolen in deze moeilijk tijd.
- Lilian1975
Wat een verdriet. Van harte de troost van de Heere toegebeden voor nu in deze moeilijke dagen, maar ook in de toekomst, als het gemis vaak zo sterk kan zijn.Posthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
Van harte gecondoleerd, Gods nabijheid toegewenst!
Van harte gecondoleerd. In een moeder voel je de wel een van de teerste liefdesbanden, die je eigenlijk niet kunt missen. Wat denken we dan vaak als we moeder missen: Wat zou moeder ervan denken, of je zou haar advies willen vragen.Posthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.
We voelen mee, we weten wat het inhoudt. Veel sterkte in dit verlies!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: In memoriam
Van harte gecondoleerd en véél sterkte en troost toegebedenPosthoorn schreef:Gisteren is mijn lieve moeder overleden.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Gecondoleerd! Heel veel sterkte toegewenst!
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)