Zo zie je maar weer he, nergens goed voor zo een kerstboom...:-)Van Ewijk schreef:Geenzins...Het betrof hoog opgelopen onenigheid over de kerstboom en verlichting.Mara schreef:Ik vraag me serieus af of je dit als vrouw wel mag doen.
Ik neem aan dat van Ewijk niet met een leuke mevrouw aan de zwier is geweest, of stomdronken thuis gekomen is.
Mag je als vrouw je man zijn huis ontnemen, voor een bepaalde tijd?
Ik kan me wel voorstellen dat je hem verzoekt op de logeerkamer te gaan slapen, als hij ruikt naar een gaslek in een knoflooktuin.
Mijn vrouw wilde een kunstboom met ledlampjes, ik een echte met gloeilampjes.
Uiteindelijk hebben we een compromis gesloten.
Het werd een kunstboom met gloeilampjes.
SGP-jongeren en vrouwen (uit: Wat doen we vandaag?)
Re: SGP-jongeren en vrouwen (uit: Wat doen we vandaag?)
Wat maakt dat het minieme verschil tussen gloei- en ledlampjes een conflict zo hoog op laat lopen?
Verschillende kleuren.Tiberius schreef:Wat maakt dat het minieme verschil tussen gloei- en ledlampjes een conflict zo hoog op laat lopen?
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Hij is pas echt met echte kaarsjes he.Van Ewijk schreef:Geenzins...Het betrof hoog opgelopen onenigheid over de kerstboom en verlichting.Mara schreef:Ik vraag me serieus af of je dit als vrouw wel mag doen.
Ik neem aan dat van Ewijk niet met een leuke mevrouw aan de zwier is geweest, of stomdronken thuis gekomen is.
Mag je als vrouw je man zijn huis ontnemen, voor een bepaalde tijd?
Ik kan me wel voorstellen dat je hem verzoekt op de logeerkamer te gaan slapen, als hij ruikt naar een gaslek in een knoflooktuin.
Mijn vrouw wilde een kunstboom met ledlampjes, ik een echte met gloeilampjes.
Uiteindelijk hebben we een compromis gesloten.
Het werd een kunstboom met gloeilampjes.

Dan wel een emmer zand erbij zetten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon