Het lijkt er op dat jouw uitleg ook niet gesnapt wordrefo schreef:Zoek aanklikken, linksbovenJantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Zoek naar auteur: jantje invullen
Onderaan aangeven dat je 1 maand wilt
resultaat 467

Het lijkt er op dat jouw uitleg ook niet gesnapt wordrefo schreef:Zoek aanklikken, linksbovenJantje schreef:Ik begrijp er nog steeds niets van.
Zoek naar auteur: jantje invullen
Onderaan aangeven dat je 1 maand wilt
resultaat 467
Morgen om 8.01 uur zal ik proberen u de nieuwe thermometer per PB te sturen. Als ik eraan denk.Piet Puk schreef:Vandaag zijn meer dan 400 berichten over een bepaald onderwerp gepost. Best wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de posting-aantallen van de forummers
Als het toch over de thermometer gaat, misschien kun je gelijk de temperatuur opmeten. Die is volgens mij soms ook wat hoger geweest.Piet Puk schreef:Vandaag zijn meer dan 400 berichten over een bepaald onderwerp gepost. Best wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de posting-aantallen van de forummers
Hoger? Volgens mij steeg hij vandaag tot boven het kookpunt, tenminste, zoiets zei @Wim Anker. Dus wanneer was hij dan hoger?eilander schreef:Als het toch over de thermometer gaat, misschien kun je gelijk de temperatuur opmeten. Die is volgens mij soms ook wat hoger geweest.Piet Puk schreef:Vandaag zijn meer dan 400 berichten over een bepaald onderwerp gepost. Best wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de posting-aantallen van de forummers
Zie mijn reactiePiet Puk schreef:Vandaag zijn meer dan 400 berichten over een bepaald onderwerp gepost. Best wel benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de posting-aantallen van de forummers
Wat verhindert je, om het zelf te doen?
Je hebt er 2365 in één jaar.