Beviel ons ook nietHerman schreef:Wij eten de pakjes ook niet. Die gaan bij het oud papier.Terri schreef:Wij eten Afrikaanse Bobotie zonder pakjes

Overigens niet alle pakjes mogen bij het oud papier helaas, binnenkant niet oké
Beviel ons ook nietHerman schreef:Wij eten de pakjes ook niet. Die gaan bij het oud papier.Terri schreef:Wij eten Afrikaanse Bobotie zonder pakjes
Ik heb ' buitenbeentjes' op de markt gevonden;1kg voor €6,00. Vanavond eten we aspergesoep.Ambtenaar schreef:Klopt, mijn vrouw deed een keer boodschappen en ze schrok nogal van de prijs. Dit maal heb ik de asperges geserveerd met een botersaus en een gepocheerd ei.merel schreef: Lekker! Met ham en ei of maak jij ze anders klaar? Ik wacht nog even totdat de buitenbeentjes er weer zijn. Dan zijn ze qua prijs wat leuker.
Hier ook.Geytenbeekje schreef:Gourmetten
Ik las het eerst verkeerd. Ik dacht huh, kip bij het ontbijt?merel schreef:Leuk Terii! En gezellig!
Alleen het ontbijt was wat anders. Op eerste paasdag een kip met citroen
Mara schreef:.merel schreef:Leuk Terii! En gezellig!
Alleen het ontbijt was wat anders. Op eerste paasdag een kip met citroen
Als mijn zoon, toen 3, mocht kiezen, was het witlof. Hij lustte destijds geen patat en geen pannenkoeken.Dodo schreef:Wat een volwassen keus voor een klein meisje!
Bij mij kiezen ze meestal voor pannenkoeken of pizza, en als het gezond moet zijn voor pasta.