Twee keer de helft en nog een beetje.mulder schreef:Hoeveel mensen kerken er nog in de gginbv Veenendaal?
Duikenburgse Dagen: in Echteld zijn geen kerkmuren
-
- Verbannen
Re: Duikenburgse Dagen: in Echteld zijn geen kerkmuren
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
Ik viel echt bijna van mijn stoel van verbazing toen ik dit topic doorlas, werkelijk het niveau van een aardbei.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Ik vermoed dat ik hetzelfde bedoel als Nathanael.Jantje schreef: Welke vraag, @Zeeuw?
Re: RE: Re: Duikenburgse Dagen: in Echteld zijn geen kerkmuren
Een aardbei kan je nog zomerkoningin noemen.HersteldHervormd schreef:Ik viel echt bijna van mijn stoel van verbazing toen ik dit topic doorlas, werkelijk het niveau van een aardbei.
-
- Verbannen
Dat is mooi. Dan is het nog niet te laat voor mij om te reageren op @Zeeuw. 

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Weet iemand of het huisje al verkocht is eigenlijk?
Is het geen huurhuis? Het kan toch niet gelijk van de kerk en van een particulier zijn?
Tja of verhuurd. Er lijkt nogal interesse te zijn voor dit huisje(heb ik gemerkt)DDD schreef:Is het geen huurhuis? Het kan toch niet gelijk van de kerk en van een particulier zijn?
Goede betaalbare huurhuizen op een mooie plek zijn ook zeldzaam.
-
- Verbannen
Het staat te koop.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Inderdaad off-topic. Huisjes staan naast de GGinNed bv. Mijn broer en ook vrienden hebben er ook gewoond. Ik weet niet wat de precieze verkoopvoorwaarden zijn maar het is goed mogelijk dat de gunning aan kerkelijk verwanten is. Gezien de ligging aan het kerkplein en ook de geschiedenis met eerdere bewoners kan ik deze bijzondere voorwaarden wel begrijpen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Nee dat denk ik niet Jantje...jou hebben ze zo door;)Jantje schreef:Ooo, gelukkig... Ik zou zo in het profiel passen...helma schreef:De huisjes hebben min of meer een gezamenlijke 'achtertuin' met recht van doorgang...
De huisjes zijn volgens mij van de ernaastgelegen GGiNBV
Ik snap dan op zich wel dat je gelijkgezinde mensen zoekt.
Ik weet dat het af en toe ook aan GG-ers is verkocht, dus ik denk als je een beetje in het profiel past er wel te praten valt.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Veenendaal is geen Veluwe, maar Gelderse Vallei.Jantje schreef:Dát schrijf ik niet. Ik zeg: "Ik zóu zo in het profiel passen."Forummer schreef:PS. Ik wist niet dat Jantje plannen had om op de Veluwe te gaan wonen...![]()
Ik zou prima op de Veluwe passen, maar ik blijf Zeeland trouw. Dus helaas...
Ik moest ook wel een beetje in mijn ogen wrijven toen ik de advertentie zag, maar op zich: Als je een advertentie in het RD zet, selecteer je toch ook al min of meer op achtergrond van je kopers?
Who is John Galt? 

De lezers van het RD komen sowieso uit zo'n beetje alle kerken, maar ook zijn er buitenkerkelijken die een abonnement hebben, dan wel lezen van iemand anders.John Galt schreef:Als je een advertentie in het RD zet, selecteer je toch ook al min of meer op achtergrond van je kopers?
Zelfs als je een advertentie in BhP of de Saambinder zou zetten, vind ik het nog onbegrijpelijk.
De Saambinder wordt bijv ook door mij CGKse gelezen.

Er wordt steeds vaker aan kanselruil gedaan, prima, maar je bent niet welkom als koper dan, in bepaalde gevallen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een paar jaar geleden stond in Bewaar het Pand een personeelsadvertentie van de basisschool op Texel. Sollicitanten dienden lid te zijn van de (O)GG(iN). Dan denk ik: Er zullen er best zijn die dit blad lezen, maar hoezo?
Who is John Galt?