Ik wel. Want hij (Tim)is zijn eigen kruistocht begonnen tegen alles wat maar met geloof te maken heeft. (Zie eerder geplaatste link van interview met EO)En Tim is een journalist. Ik heb steeds meer de indruk dat bij veel journalisten sprake is van een relatief waarheidsbegrip. En in een strijd zoals dit zal hij echt niet feiten brengen die zijn eigen ideeën ondermijnen.DDD schreef:Als je zelf geen toelichting wilt geven, moet je ook niet zeuren over het verdraaien van feiten. Ik geloof niet in opzettelijk verdraaien van feiten.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
En ja ook ik vind dat als je publiciteit zoekt, je mensen ook te woord moet staan. (En als het feit klopt dat ds Kort inderdaad de grote afwezige was bij het overleg met andere kerken erbij is dat echt jammer) Maar dat hoeft niet op de dwingende manier zoals hier. Respect van twee kanten he? Ik zou ook drie keer achter mijn oren krabben als ik niet zeker weet of God bespot wordt. En of het integer wordt gebracht. En dan inderdaad vriendelijk aan de deur gezegd hebben. Kom praten. Maar zonder camera's. Zodat we na afloop kunnen bekijken of ik nog wat voor camera wil of kan toelichten. Maar ik wil je vragen serieus nemen. Dus welkom.