pierre27 schreef:Omdat het niet helder is of er wel of geen feedback is. Ik heb 2 goede vrienden gevraagd die beiden 1 of 2 maal op zijn gegaan bij de GG, beiden hebben feedback gekregen, nog niet zo lang geleden opgegaan.
Fijn dat het ook anders kan. Dat er wel feedback geweest is. In meerdere gevallen zelfs. Fijn! Al zullen ze de afwijzingen waarschijnlijk niet fijn gevonden hebben, althans dat lijkt me logisch. Maar wel goed dat de redenen genoemd zijn.
Neemt echter niet weg dat de ervaring van de vraagsteller oprecht kan zijn.
Vooraf wil ik zeggen dat het vervolg deze reactie niet op iemand persoonlijk gericht is, toevallig gebruik ik de reactie van Pierre om een voorbeeld te geven:
Als ik op dezelfde manier zou reageren als sommigen hier doen, zou ik zeggen: Pierre, je reactie kan niet oprecht zijn. 2 vrienden die voor predikant geroepen zijn heeft niemand. Dus het is waarschijnlijk niet waar wat je zegt.
Uiteraard is dat onzin. Pierre heeft er persoonlijk helemaal geen belang bij om onwaarheden te verkondigen.
Andersom geldt dat natuurlijk ook. De vraagsteller heeft er ook geen persoonlijk belang bij om onwaarheden te verkondigen. Dus waarom geloven we niet gewoon wat hij schrijft? Dat is mijn punt.
Ik ben juist blij voor je Pierre dat je zulke vrienden hebt. Dat is fijn.