Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.huisman schreef:Allemaal mis, het is de CGK.Ad Anker schreef:Nee, gevoelsmatig geloof ik daar niets van. Vast GG.Jantje schreef:Inderdaad. Het is daarom aannemelijker dat de vraagsteller behoort tot de OGGiN. Die hebben onlangs vergaderingen gehad, maar daar werd niemand aangenomen.Tiberius schreef:Verder is de timing bijzonder: zo’n vraag zou je eind mei, begin juni verwachten, niet nu.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Uit het geheel van de vraagstelling en de manier waarop het gesteld is, gaat het om een persoon waarvan ik betwijfel of die wel over enig reflectief vermogen beschikt. De aanname dat er geen feedback wordt gegeven, hangt dus aan een zijden draadje.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.
-
Waarom zo belangrijk welk kerkverband ?
Laat ik nu al heel lang meelopen in de CGK en de feedback en nazorg is in de CGK helaas minimaal.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.huisman schreef:Allemaal mis, het is de CGK.Ad Anker schreef:Nee, gevoelsmatig geloof ik daar niets van. Vast GG.Jantje schreef:Inderdaad. Het is daarom aannemelijker dat de vraagsteller behoort tot de OGGiN. Die hebben onlangs vergaderingen gehad, maar daar werd niemand aangenomen.
Voor de duidelijkheid dit is geen persoonlijke ervaring want mijn roeping lag elders

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zoals het beschreven is, komt overeen met de procedure in de GG.Herman schreef:Uit het geheel van de vraagstelling en de manier waarop het gesteld is, gaat het om een persoon waarvan ik betwijfel of die wel over enig reflectief vermogen beschikt. De aanname dat er geen feedback wordt gegeven, hangt dus aan een zijden draadje.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.
Ik heb van meerderen anders gehoord.huisman schreef: Laat ik nu al heel lang meelopen in de CGK en de feedback en nazorg is in de CGK helaas minimaal.
Voor de duidelijkheid dit is geen persoonlijke ervaring want mijn roeping lag elders
Site met lasterpraat!Vervolgde schreef:Toch was deze predikant niet onbesproken. http://www.hetgekrookteriet.com/Diverse ... ink_2.html
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Wel met een korreltje zout, maar er is wel iets wat ik niet zomaar kan zeggen... Ik zou inderdaad niet op deze website afgaan. Dit lijkt soms meer sensatie.Ukkie schreef:Site met lasterpraat!Vervolgde schreef:Toch was deze predikant niet onbesproken. http://www.hetgekrookteriet.com/Diverse ... ink_2.html
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bonny
- Contacteer:
Vlaswiek lightUkkie schreef:Site met lasterpraat!Vervolgde schreef:Toch was deze predikant niet onbesproken. http://www.hetgekrookteriet.com/Diverse ... ink_2.html
The Groom's still waiting at the altar
Waarom aanname? Het staat er toch duidelijk vermeld?Herman schreef:Uit het geheel van de vraagstelling en de manier waarop het gesteld is, gaat het om een persoon waarvan ik betwijfel of die wel over enig reflectief vermogen beschikt. De aanname dat er geen feedback wordt gegeven, hangt dus aan een zijden draadje.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Forummer schreef:Waarom aanname? Het staat er toch duidelijk vermeld?Herman schreef:Uit het geheel van de vraagstelling en de manier waarop het gesteld is, gaat het om een persoon waarvan ik betwijfel of die wel over enig reflectief vermogen beschikt. De aanname dat er geen feedback wordt gegeven, hangt dus aan een zijden draadje.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.
Ik geef jou ook regelmatig feedback maar mijn aanname is dat jij dat niet opmerkt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik constateer dat de Refoweb-vraagsteller in ieder geval op RF wat aandacht heeft gekregen. En het topic over de GG is weer een paar nutteloze berichten verder... 

Maar ik zeg ook niet dat je geen feedback geeft, of dat anderen dat ook niet doen.huisman schreef:Forummer schreef:Waarom aanname? Het staat er toch duidelijk vermeld?Herman schreef:Uit het geheel van de vraagstelling en de manier waarop het gesteld is, gaat het om een persoon waarvan ik betwijfel of die wel over enig reflectief vermogen beschikt. De aanname dat er geen feedback wordt gegeven, hangt dus aan een zijden draadje.Tiberius schreef:Onjuist, het curatorium van de CGK geeft wel feedback.
Ik geef jou ook regelmatig feedback maar mijn aanname is dat jij dat niet opmerkt.
Het punt is dat in deze vraag duidelijk vermeld word dat er geen feedback gegeven wordt. Dus waarom wordt dit door een ander als aanname verwoord? Dat begrijp ik niet. Lijkt me ook niet juist.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Omdat het niet helder is of er wel of geen feedback is. Ik heb 2 goede vrienden gevraagd die beiden 1 of 2 maal op zijn gegaan bij de GG, beiden hebben feedback gekregen, nog niet zo lang geleden opgegaan.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Ah joh daar kan veel verdriet zitten.pierre27 schreef:Omdat het niet helder is of er wel of geen feedback is. Ik heb 2 goede vrienden gevraagd die beiden 1 of 2 maal op zijn gegaan bij de GG, beiden hebben feedback gekregen, nog niet zo lang geleden opgegaan.
Dat ze maar bemoedigd mogen worden door de Heere die uitkomst geeft.