Wat verwacht Maxima?

Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door David J
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Lassie
Mabel is ook zwanger. :P
Mabel baard geen prinsesjes:t
Volgens mij heeft Mabel uberhaupt geen baard.

Excuus, dat was al gesignaleerd, zie ik.

[Aangepast op 29/12/04 door David J]

Rustig maar, BAART :D
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Tja, ik zag het gewoon toen ik er zag:D

Je kunt het zien aan Maxima's gezicht. Die wordt namelijk een beetje boller als ze in verwachting is. Dat was bij Amalia ook zo.

Het viel me meteen op.
Hoe moet ik dit lezen? Is Amalia ook al in verwachting geweest?
Als ik het anders moet lezen zou Amalia dus een jongetje geweest moeten zijn volgens regel 10 en 21 van Refo's geboortehandboek.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Tja, ik zag het gewoon toen ik er zag:D

Je kunt het zien aan Maxima's gezicht. Die wordt namelijk een beetje boller als ze in verwachting is. Dat was bij Amalia ook zo.

Het viel me meteen op.
Hoe moet ik dit lezen? Is Amalia ook al in verwachting geweest?
Als ik het anders moet lezen zou Amalia dus een jongetje geweest moeten zijn volgens regel 10 en 21 van Refo's geboortehandboek.
Je weet best wat ik bedoel:P

Herstel: Zo zag Maxima er ook uit toen ze inverwachting was van Amalia.
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Unionist
Oorspronkelijk gepost door Lambertus
gelukkig......het koningshuis blijft in het nieuws met uiterst belangrijk en intresant nieuws !!

wanneer wordt het weer is stil rond die club ?

jaja ik weet het geen kwaad woord over het koningshuis maar ......wat een krantvulling zeg

Wordt je hier nou niet flauw van ? die kleine Amalia doet de aankondigen
Binnenland

di 28 dec 2004, 19:34
Zwangere Máxima voelt zich goed
DEN HAAG - Het gaat goed met de zwangere prinses Máxima. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) dinsdag bekendgemaakt. Het tweede kind van prins Willem Alexander en Máxima wordt medio juli verwacht. Het meisje of jongetje krijgt als aanspreektitel prinses of prins, aldus de RVD.

In de mededeling van de RVD kondigt prinses Catharina-Amalia de komst van haar toekomstige broertje of zusje aan. De letterlijke tekst luidt:

"Ik ben heel blij dat ik U nu allemaal mag zeggen dat ik medio juli 2005 een broertje of zusje hoop te verwelkomen. Mijn ouders zijn daar ontzettend dankbaar voor en gelukkig mee. Ik wilde deze gelegenheid ook gebruiken om te bedanken voor alle kaarten en cadeautjes die ik van veel mensen uit het land mocht ontvangen voor mijn eerste verjaardag. Ik heb een hele fijne dag gehad!"
Wat een simpel en vooral kinderlijk gedoe zeg !!

[Aangepast op 29/12/04 door Lambertus]
Ik vond dat juist heel grappig. Ik zie daar echt de hand van Mama Maxima in. Zo'n echt moedertje. Je ziet dat ook wel eens op een geboortekaartje: Hoera ik heb een broertje!

Ik hou daar wel van. Ik ben niet zo'n standaardzinnentype, van "...leven gaf en leven spaarde verblijdde ons met de geboorte van..." Ik vind dat wat fantasieloos.
Mwa, ik vind het idee wel grappig, maar de tekst klopt er niet bij. Gebruik dan ook echt kinderlijke zinnetjes. Als ze dan toch Amalia willen laten spreken, doe het dan echt simpel en niet met woorden als: medio, verwelkomen, van de gelegenheid gebruik maken, mijn ouders (volgens mij noemt een kind het : mijn pappa en mamma...).

Maar goed, ik ben te kritisch ;):P

En Unionist: Hoera, ik heb een broertje of zusje is ook vrij standaard hoor, tegenwoordig. (alleen minder bij refo's ;))

Groetjes Nic.
ruchama

Bericht door ruchama »

Maxima zwanger?? :pu:pu
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door ruchama
Maxima zwanger?? :pu:pu
ja HALLOW lees jij nooit het RD? :,:,:,:,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ruchama

Bericht door ruchama »

Nope, Daphne, natuurlijk niet!! Jij wel dan?
En het Vlaamse journaal vermeld zulke pietluttigheden niet, dus was ik helemaal upside-down (rroooeeettsssjjj.... bwammm...) toen ik het hoorde!! Maar ben nu weer hersteld van de schok, het doet me verder weinig. :du
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door ruchama
Nope, Daphne, natuurlijk niet!! Jij wel dan?
MAAR NATUURLIJK :bou::bou::bou: ik lees zoals elk reformatorisch gezinde de RD hoor :,:,:,:,:,:,:,:!:stu (oke ik zeg het voor mijn begrippen zeer en dan ook zeer en dan ook zeeeeeeeeeer overdreven... maar het RD is ook in huize de Pater aangeland... overigens heb ik er nog geen hele pagina van gelezen... of toch wel... die ene van de kerstboom :, verder kijk ik wel 't journaal of op http://www.nu.nl! :P)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Plaats reactie